×
آخرین اخبار

جشن مهر سینمای ایران در سنندج

  • کد نوشته: 203058
  • ۱۴۰۳-۰۷-۱۶
  • 26 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز سومین جشن مهر سینمای ایران- کردستان با حضور سیاوش ساعدپناه و جمعی از مسوولان ، هنرمندان در پردیس سینمایی بهمن سنندج برگزار شد. جشن مهر سینمای ایران در کردستان با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان ، مدیر انجمن سینمای جوانان استان کردستان و رئیس حوزه ی هنری […]

    به گزارش دیدگاه نیوز سومین جشن مهر سینمای ایران- کردستان با حضور سیاوش ساعدپناه و جمعی از مسوولان ، هنرمندان در پردیس سینمایی بهمن سنندج برگزار شد.

    جشن مهر سینمای ایران در کردستان با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان ، مدیر انجمن سینمای جوانان استان کردستان و رئیس حوزه ی هنری استان کردستان در سالن شماره ۷ پردیس سینمایی بهمن سنندج بامجری گری کوروش احمدی کارشناس سینمایی اداره ارشاد برگزار شد و از حوزه ی فعالین سینمایی استان با لوح و تندیس و جایزه ی نقدی تقدیر به عمل آمد . در این میان از کارگردان کردستانی سیاوش ساعدپناه که امسال در بخش های ملی جایزه های مختلف گرفته بود تقدیر ویژه به عمل آمد.

    در پایان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در این آیین اظهار کرد: سینما یک رسانه بسیار نافذ و تعیین کننده است و بسیاری از کشور‌ها برای بسترسازی و راهبردی کردن برنامه‌هایشان از سینما بسیار خوب بهره می‌می‌برند.

    علی اصغر دریایی با بیان اینکه در سینمای هالیوود تلاش می‌کنند، راهبرد‌ها و تفکرات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی خود را از طریق سینما انتقال دهند، افزود: سینما یک عنصر فرهنگی است و نمی‌توانیم از عناصر و ویژگی‌های این هنر و تاثیرگذاری آن در جامعه غفلت کنیم.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خروج از نسخه موبایل