×
آخرین اخبار

توزیع ماسک و پمفلت رایگان توسط مرکز بهداشت مسجدسلیمان درسطح شهر + تصاویر

  • کد نوشته: 9146
  • ۱۳۹۶-۱۱-۰۲
  • 1038 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان با توجه به آلودگی هوا و انتشار ریزگردها در فضای استان صبح امروز اکیپ مرکز بهداشت مسجدسلیمان  اقدام به توزیع ماسک و پمفلت بهداشتی با موضوع ریزگرد در محل مرکز شهر نمودند . در این برنامه با حضور آقای دکتر موسوی مدیر […]

    توزیع ماسک و پمفلت رایگان توسط مرکز بهداشت مسجدسلیمان درسطح شهر + تصاویر

    به گزارش دیدگاه نیوز به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان با توجه به آلودگی هوا و انتشار ریزگردها در فضای استان صبح امروز اکیپ مرکز بهداشت مسجدسلیمان  اقدام به توزیع ماسک و پمفلت بهداشتی با موضوع ریزگرد در محل مرکز شهر نمودند .

    در این برنامه با حضور آقای دکتر موسوی مدیر شبکه بهداشت و درمان ، مهندس منصور یوسفی رئیس مرکز بهداشت و مسئولین واحدهای سلامت محیط ، پیشگیری و مبارزه با بیماریها ، مدیریت بحران و نیروهای زیر مجموعه مرکز بهداشت در سطح شهر حضور داشتند.

    دکتر موسوی مدیر شبکه بهداشت و درمان در این باره بیان کردند با توجه به وقوع پدیده گرد و غبار و آلودگی هوا به عموم همشهریان توصیه میشود در صورت عدم نیاز به حضور در اماکن عمومی و فضای باز در منازل خود باقی بمانند و گروه های پرخطر علی الخصوص بیماران تتفسی ، قلبی و عروقی ، سالمندان و اطفال به توصیه های ارائه شده عمل نمایند .

    در ادامه مهندس یوسفی رئیس مرکز بهداشت مسجدسلیمان عنوان کردند که علی رغم تعطیلی ادارات کلیه مراکز بهداشتی و پایگاههای بهداشتی فعال میباشند و نسبت به ارائه خدمات به کلیه همشهریان اقدام مینمایند .

    .

    .

    .

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *