×
آخرین اخبار

تجلیل وزرای کشور و علوم از استاندار آذربایجان شرقی

  • کد نوشته: 171788
  • ۱۴۰۲-۰۹-۲۲
  • 234 بازدید
  • احمد وحیدی، وزیر کشور و محمدعلی زلفی گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اهدای لوح تقدیر و تندیس از عابدین خرم، استاندار آذربایجان شرقی به دلیل کسب عنوان «استانداری برگزیده و‌ موفق» در حوزه تحقیق و پژوهش تحلیل کردند

    . به گزارش دیدگاه نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، در لوح تقدیر وزرای کشور و علوم خطاب به استاندار آذربایجان شرقی آمده است: امروزه اقتدار و بالندگی جوامع در عرصه‌ها و شئون گوناگون به میزان زیادی در گرو رشد علمی و تعامل مدیران و اندیشمندان خلاق قرار دارد.

    لوح تقدیر حاکی است: اکنون در گام دوم انقلاب اسلامی بدین‌وسیله ضمن تبریک برای انتخاب استانداری آذربایجان شرقی به‌عنوان استانداری برگزیده و موفق در هفته پژوهش و فناوری سال ۱۴۰۲ از تلاش‌ها و اقدامات صورت‌گرفته در عرصه پژوهش استانی تقدیر می‌شود.

    در لوح تقدیر وزرای کشور و علوم، تحقیقات و فناوری اضافه شده است: امید است که در پرتو تشویق نخبگان علمی به مشارکت در تصمیم‌گیری‌های اجرایی و توسعه پژوهش‌های کاربردی شاهد ثمره پیوند میان علم و عمل در تحقق اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم.

    در لوح تقدیر آمده است: توفیق روزافزون جنابعالی و تمامی دست‌اندرکاران گسترش پژوهش‌های کاربردی در کشور را از درگاه پروردگار متعال خواستاریم.

    گفتنی است امسال علاوه بر آذربایجان شرقی، استانداری‌های البرز، مازندران و لرستان به‌عنوان استانداری‌های برگزیده و موفق در حوزه پژوهش و فناوری تجلیل شدند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خروج از نسخه موبایل