×
آخرین اخبار

بیمار مشکوک به کرونای اندیکایی در گذشت

  • کد نوشته: 27209
  • ۱۳۹۹-۰۳-۱۰
  • 727 بازدید
  • یک بیمار مشکوک به کرونا از شهرستان اندیکا درگذشت. به گزارش دیدگاه نیوز بیمار مشکوک به کرونا اهل شهرستان اندیکا پس از اعزام به بیمارستان ۲۲ بهمن شهرستان مسجدسلیمان و انجام سی تی اسکن با تشخیص پزشک معالج در بخش بیماران کرونایی بستری  شده بود که متاسفانه درگذشت. پس از فوت این بیمار از اعضای […]

    بیمار مشکوک به کرونای اندیکایی در گذشت

    یک بیمار مشکوک به کرونا از شهرستان اندیکا درگذشت.

    به گزارش دیدگاه نیوز بیمار مشکوک به کرونا اهل شهرستان اندیکا پس از اعزام به بیمارستان ۲۲ بهمن شهرستان مسجدسلیمان و انجام سی تی اسکن با تشخیص پزشک معالج در بخش بیماران کرونایی بستری  شده بود که متاسفانه درگذشت. پس از فوت این بیمار از اعضای خانواده ایشان نیز سی تی انجام که آنان نیز مشکوک به کرونا و در حال حاضر بستری هستند. به گفته یکی از پزشکان ملاک مثبت بودن کرونا درگیر شدن ریه ها به کرونا ویروس در سی تی اسکن است.

    شنیده ها حاکی از آن است حال عمومی اعضای خانواده متوفی مساعد گزارش شده است. این درحالی است که شهرستان اندیکا همچنان به عنوان شهر سفید معرفی می شود! یکی از شهروندان اندیکایی در گفتگو با دیدگاه نیوز با ارسال تصاویری اعلام کرد در روز جمعه در چند نقطه این شهرستان مراسمات عزاداری برگزار شد. وی از اعضای شورای تامین شهرستان خصوصاً فرماندار اندیکا خواست از برگزاری مراسماتی که باعث تجمع افراد و در نتیجه موجبات شیوع کرونا در این شهرستان می شود به جد جلوگیری نماید.

    وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فوت یکی از بیماران و بستری شدن سه نفر دیگر از اعضای خانواده ایشان در بخش بیماران کرونایی از مسئولین بهداشت و درمان  خواست در آگاهی بخشی به مردم در ارتباط با کووید ۱۹ تلاش بیشتری انجام شود چرا که این موضوع می تواند از شیوع گسترده این ویروس منحوس جلوگیری نماید.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.