×
آخرین اخبار

ایران و آمریکا تقابل ندارند، تعارض دارند / دولت باید توان مدیریت تهدید داشته باشد

  • کد نوشته: 202016
  • ۱۴۰۳-۰۷-۰۳
  • 4 بازدید
  • یک اقتصاددان گفت: پیروزی ترامپ و هریس بر اقتصاد و بورس ایران تاثیر می‌گذارد اما چیزی که اهمیت دارد میزان تاثیرگذاری و شیوه‌های تاثیرگذاری است.

    محمد خوش‌چهره در گفتگو با خبرفوری افزود: این تاثیرگذاری صرفا مربوط به شخص رئیس جمهور ایالات‌متحده نیست بلکه عوامل و خط‌مشی‌های پشت پرده تاثیرگذاری بیشتری بر اقتصاد و بورس ایران دارد.

    وی بیان داشت: رئیس جمهور ایالات‌متحده چه از حزب دموکرات باشد چه جمهوری‌خواه، مواضعی علیه ایران دارد که واضح و مشخص است‌.

    خوش چهره گفت: اوایل انقلاب فکر می‌کردیم ارتباط ایران و آمریکا یک تقابل است و بعدا مشخص شد که تعارض است و در یکی دو دهه گذشته مشخص شد که تعارض تبدیل شده به یک جنگ اقتصادی بنابراین شدت و شیوه‌های این جنگ اقتصادی می‌تواند متفاوت باشد.

    این نماینده پیشین مجلس تاکید کرد: اگر تاثیر انتخابات آمریکا را تهدیدی برای شرایط اقتصادی بدانیم چیزی که مهم است، نحوه مدیریت تهدید است. دولتمردان باید تهدیدات را رصد و سعی کنند از ورود تهدید جلوگیری کنند در غیر این صورت، تحریم و اختلاف اتفاق می‌افتد که در این حالت هم باید بتوان تهدیدات را تبدیل به فرصت کرد که قطعا چنین چیزی در ایران یک آرزو است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خروج از نسخه موبایل