×
آخرین اخبار

اهدا ۶ هزار و ۵۵۵ سری جهیزیه بین نوعروسان لرستان/ توزیع ۱۲۰ هزار بسته معیشتی

  • کد نوشته: 163535
  • ۱۴۰۲-۰۸-۰۹
  • 141 بازدید
  • مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان از توزیع ۶ هزار و ۵۵۵ سری جهیزیه بین نوعروسان این استان خبر داد.

    اهدا ۶ هزار و ۵۵۵ سری جهیزیه بین نوعروسان لرستان/ توزیع ۱۲۰ هزار بسته معیشتی

    به گزارش دیدگاه نیوز از لرستان؛ جلال‌ شیخ‌پور با اشاره به توزیع جهیزیه بین نوعروسان لرستان، اظهار داشت: ۶ هزار و ۵۵۵ سری جهیزیه به‌نیابت از شهدا به نوعروسان زیرپوشش این نهاد اهدا شد.

    وی با بیان اینکه توزیع جهیزیه بین نوعروسان لرستان در راستای برگزاری همایش ملی ۶ هزار و ۵۵۵ شهید این استان بوده‌ است، افزود: ارزش ریالی این جهیزیه‌ها یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال است.

    مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان با تأکید به اینکه یک میلیون و ۵۰۰ هزار وعده‌ غذایی بین نیازمندان این استان توزیع شده‌ است، عنوان کرد: در روز اختتامیه همایش ملی شهدای لرستان در ششم آبان‌ماه نیز، ۲ هزار و ۵۰۰ وعده‌ غذایی به‌ همت مرکز نیکوکاری عباسیون بین نیازمندان توزیع شد.

    وی با بیان اینکه ۱۲۰ هزار بسته معیشتی نیز ذیل همایش شهدای لرستان توزیع شده‌ است، بیان کرد: ارزش تمام غذاها و بسته‌های ارائه‌ شده یک هزار و ۹۶۰ میلیارد ریال و ارزش جهیزیه‌های توزیع‌ شده یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال است.

    شیخ‌پور گفت: ۲۶۰ میلیارد ریال تسهیلات ودیعه مسکن برای حمایت از مددجویان کمیته امداد لرستان و چهار هزار و ۴۱۸ فقره کمک اجاره مسکن با اعتبار ۲۲۰ میلیارد ریال در امسال به مددجویان پرداخت شده‌ است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *