×
آخرین اخبار

انهدام باند سارقان محموله محور های مواصلاتی در لرستان

  • کد نوشته: 149861
  • ۱۴۰۲-۰۵-۲۶
  • 184 بازدید
  • رئیس پلیس آگاهی لرستان از دستگیری ۳ نفر اعضای باند سرقت محموله و بارکنی ازخودرو های سنگین درمحور های مواصلاتی استان خبرداد.

    به گزارش دیدگاه نیوز از لرستان، سرهنگ “عبدالرضا رخشان ” در این باره بیان داشت : در پی چندین فقره سرقت محموله و بارکنی از کامیون های عبوری و سرقت بعنف از خودرو های سبک درسطح  محور های مواصلاتی استان  موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

    وی تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی با انجام مجموعه اقدامات هوشمندانه و پلیسی، در نهایت موفق به شناسایی ۳ سارق سابقه دار شده که تیم های عملیاتی این پلیس به محل حضور متهمان اعزام و با اشرافیت کامل در یک اقدام ضربتی هر ۳ نفر را دستگیر کردند.

    سرهنگ رخشان ادامه داد: متهمان در تحقیقات پلیس تاکنون به ۱۵ فقره سرقت بارکنی از کامیون های حامل بار و یک فقره سرقت به عنف  و بارکنی از خودرو های سبک در محور های خرم آباد معترف، مالباختگان شناسایی ومتهمان همراه پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

    رئیس پلیس آگاهی استان در پایان به شهروندان توصیه کرد: ایجاد نا امنی خط قرمز پلیس است  و این پلیس با  تمام توان با مخلان نظم و امنیت در سطح استان برخورد خواهد نمود و شهروندان عزیز در صورت مشاهده  افراد و خودروهای مشکوک در مسیر تردد جاده های مواصلاتی استان  بلافاصله موضوع از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی نمایند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خروج از نسخه موبایل