×
آخرین اخبار

افزایش همکاری جمعیت هلال احمر مسجدسلیمان با شبکه بهداشت و درمان به منظور افزایش ظرفیت خدمت رسانی به بیماران مبتلا به کرونا

  • کد نوشته: 57853
  • ۱۴۰۰-۰۱-۲۹
  • 573 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز ، رئیس جمعیت هلال احمر مسجدسلیمان از در اختیار قرار دادن دستگاه های اکسیژن ساز و تعدادی کپسول اکسیژن به شبکه بهداشت و درمان این شهرستان به منظور استفاده در بخش های بستری بیماران مبتلا به کرونا خبر داد. حسین مولایی با اشاره به اینکه اکسیژن تراپی یکی از موثرترین اقدامات […]

    به گزارش دیدگاه نیوز ، رئیس جمعیت هلال احمر مسجدسلیمان از در اختیار قرار دادن دستگاه های اکسیژن ساز و تعدادی کپسول اکسیژن به شبکه بهداشت و درمان این شهرستان به منظور استفاده در بخش های بستری بیماران مبتلا به کرونا خبر داد.

    حسین مولایی با اشاره به اینکه اکسیژن تراپی یکی از موثرترین اقدامات برای بیماران مبتلا به ویروس کرونا است، افزود: در این راستا با همکاری مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان تجهیزات پزشکی مورد نیاز بیماران مبتلا به کوئید۱۹ بصورت امانی تحویل شبکه بهداشت مسجدسلیمان گردید.

    رئیس جمعیت هلال احمر مسجد سلیمان ادامه داد: جمعیت هلال احمر همچنان در کنار شبکه بهداشت و درمان برای مقابله با ویروس کرونا خواهد ماند و به مردم خدمت رسانی های خواهد کرد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خروج از نسخه موبایل