×
آخرین اخبار

برگزاری پنجاه و پنجمین قرارگاه کنترل بیماری کرونا شهرستان مسجدسلیمان مطرح شد؛
اعمال محدودیت های شدید و ممنوعیت ورود و خروج به شهرستان مسجدسلیمان 

  • کد نوشته: 69293
  • ۱۴۰۰-۰۵-۲۳
  • 335 بازدید
  • رئیس قرارگاه کنترل بیماری کرونا شهرستان مسجدسلیمان گفت: با توجه به طولانی شدن روند کنترل بیماری کرونا، کادر درمان بشدت خسته شده اند و همه باید در کنار هم با یک همکاری جمعی از روند صعودی شیوع این بیماری جلوگیری کنیم.

    به گزارش دیدگاه نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری مسجدسلیمان ظهر امروز(شنبه) با حضور فرماندار مسجدسلیمان و جمعی از مدیران ادارات، جلسه پنجاه و پنجمین قرارگاه کنترل بیماری کرونا این شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

    فرماندار مسجدسلیمان در این جلسه ضمن تسلیت ایام سوگواری ماه محرم و تاکید بر روند صعودی مبتلایان به کرونا در کشور گفت:متاسفانه روز به روز شاهد افزایش آمار مبتلایان به کرونا هستیم و واقعا مبارزه با این بیماری نیازمند یک عزم جمعی و گروهی است.

    وی ادامه داد:انتظار داریم مردم عزیز شهرستان از حضور در تجمعات و دورهمی های خانوادگی خودداری کنند زیرا یکی از مهم ترین دلایل افزایش آمار بیماران، دورهمی های خانوادگی و تجمعات است.

    پاکدل ادامه داد: بنابر تصمیم ستادملی کرونا از دوشنبه ۲۵ مرداد تا شنبه، فعالیت کلیه مشاغل بجز گروه شماره یک ممنوع است و همینطور ادارات هم در این مدت تعطیل خواهند بود.

    فرماندار مسجدسلیمان ضمن اشاره به تشدید بازرسی ها بر اصناف، تاکید کرد: اصناف ضرور باید نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی اقدام و از ورود افراد بدون ماسک جلوگیری کنند و با اصناف متخلف بشدت برخورد و به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

    وی گفت: ادارات اوقاف و سازمان تبلیغات اسلامی سعی کنند مساجد و هیئت های مذهبی را کنترل کنند و از ایجاد تجمعات در فضای مسقف جلوگیری نمایند.

    نماینده عالی دولت در شهرستان افزود: فعالیت بازار جمعه این هفته ممنوع است و آرامستان ها تعطیل خواهند بود و خودروهای پارک شده در مجاورت آرامستان ها جریمه می شوند، همچنین از مردم تقاضا داریم از حضور در آرامستان خودداری کنند و در این مدت با اعمال شدید محدودیت های رفت و آمد، کلیه مبادی ورودی و خروجی شهرستان مسدود خواهد بود. 

    فرماندار مسجدسلیمان در پایان از زحمات کادر درمان، نیروهای بسیج و سپاه و همچنین پلیس اماکن در روند مدیریت بیماری کرونا در شهرستان تقدیر کرد.

     

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    یک پاسخ به “اعمال محدودیت های شدید و ممنوعیت ورود و خروج به شهرستان مسجدسلیمان ”

    1. نظرپور قندعلی گفت:

      باتشکر از فرماندار محترم

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خروج از نسخه موبایل