×
آخرین اخبار

ارایه کمک های خیرخواهانه کارکنان نفت و گاز مسجدسلیمان به نیازمندان

  • کد نوشته: 11721
  • ۱۳۹۷-۰۳-۰۹
  • 1271 بازدید
  • کارکنان خیر و نیکوکار شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در سنتی حسنه و خداپسندانه کمک های نقدی خود را بابت رسیدگی به نیازمندان به سازمان ها و دستگاه های متولی اهداء کردند .

    ارایه کمک های خیرخواهانه کارکنان نفت و گاز مسجدسلیمان به نیازمندان

    به گزارش دیدگاه نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، رییس اداره بهبود روابط کار و امور اجتماعی این شرکت با اعلام خبر بالا اظهار داشت : مبالغ مشارکت داوطلبانه پرسنل عضو این صندوق به صورت کسر از حقوق ماهیانه اعضا جمع آوری و پس از تجمیع در حسابداری به انجمن های حمایت از بیماران کلیوی ، هموفیلی ، سرطانی ، تالاسمی ، کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی تحویل گردید .

    عبدالصمد یراحی ادامه داد : مشارکت های خیرخواهانه پرسنل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در راستای کرامت انسانی به همین یک مورد خلاصه نمی شود و با تعریف کد در سیستم مالی ، کمک های داوطلبانه همکاران جهت آزادی زندانیان نیازمند بصورت ماهیانه از حساب آنها کسر و در حسابداری تجمیع شده و به انجمن حمایت از زندانیان شهرستان اعطا می گردد .

    یراحی افزود : علاوه بر اینها ، در سالروز میلاد کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) و جشن گلریزان نیز پرسنل این شرکت با جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی از این حرکت انسان دوستانه حمایت عملی می نمایند 

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *