×
آخرین اخبار

آغاز بارندگی از فردا تا سه‌شنبه در خوزستان

  • کد نوشته: 14701
  • ۱۳۹۷-۱۱-۰۶
  • 633 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز؛ مدیرکل هواشناسی خوزستان از آغاز بارش‌ها از فردا تا روز سه‌شنبه در شهرهای مختلف استان خبر داد. محمد سبز‌ه‌زاری، مدیرکل هواشناسی خوزستان ظهر امروز اظهار کرد: آسمان استان تا ۲۴ ساعت آینده صاف تا کمی ابری همراه با مه رقیق و در بعضی ساعات توأم با وزش باد پیش بینی می‌شود. […]

    آغاز بارندگی از فردا تا سه‌شنبه در خوزستان

    به گزارش دیدگاه نیوز؛ مدیرکل هواشناسی خوزستان از آغاز بارش‌ها از فردا تا روز سه‌شنبه در شهرهای مختلف استان خبر داد.
    محمد سبز‌ه‌زاری، مدیرکل هواشناسی خوزستان ظهر امروز اظهار کرد: آسمان استان تا ۲۴ ساعت آینده صاف تا کمی ابری همراه با مه رقیق و در بعضی ساعات توأم با وزش باد پیش بینی می‌شود.

    وی افزود: از صبح فردا تا اواخر روز سه شنبه شاهد افزایش ابر و به‌تدریج رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد قابل ملاحظه و احتمال تگرگ به‌ویژه در مناطق شمالی، شمال شرقی و شرقی استان مورد انتظار است.

    مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در این مدت آبگرفتگی معابر و طغیان مسیل‌ها و رودخانه‌ها مورد انتظار است؛ بارش در ارتفاعات به‌شکل برف است و خلیج فارس در این مدت مواج خواهد بود.

    سبزه‌زاری عنوان کرد: امیدیه و ایذه به‌ترتیب با ۲۵ و ۶ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان در ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند و دمای هوای اهواز بین ۲۴ و ۱۰ درجه در نوسان بوده است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *