×
آخرین اخبار

آتش نشان بروجردی هنگام امدادرسانی دچار حادثه شد

  • کد نوشته: 159311
  • ۱۴۰۲-۰۷-۱۵
  • 150 بازدید
  • معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بروجرد گفت: آتش نشان بروجردی هنگام انجام عملیات اطفای حریق یک مجتمع مسکونی در شهرک اندیشه بروجرد مصدوم و به بیمارستان منتقل شد.

    آتش نشان بروجردی هنگام امدادرسانی دچار حادثه شد

    به گزارش دیدگاه نیوز از لرستان؛ نادر موسیوند در تشریح این خبر بیان کرد: روز شنبه ١۵ مهرماه ساعت ۵:٢٠ صبح آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی به سازمان آتش نشانی شهر بروجرد اعلام شد.

    وی اظهار کرد: آتش‌سوزی در طبقه سوم یک ساختمان پنج طبقه واقع در شهرک اندیشه رخ داده بود که تیم اطفای حریق ایستگاه شهید لندی به محل حادثه اعزام شد.

    موسیوند افزود: با توجه به اعلام آتش نشانان مبنی بر حضور نداشتن مالک در منزل و گستردگی آتش در جهت جلوگیری از سرایت حریق به دیگر طبقات، از تمام ایستگاه های سازمان یک تیم اطفا و امداد به محل اعزام شد.

    معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بروجرد بیان کرد: در این عملیات با سرعت عمل بالای آتش نشانان افراد به خارج از ساختمان منتقل و در مدت زمان حدود یک ساعت آتش مهار و محل به طور کامل پاکسازی شد.

    وی ادامه داد: در این عملیات یکی از کارکنان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بروجرد مصدوم و به بیمارستان منتقل شد که وضعیت جسمانی وی مساعد است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *