×
آخرین اخبار

۹۵۰ کلاس آموزشی از سوی خَیِران خوزستانی تحویل آموزش ‌و پرورش شده است

  • کد نوشته: 38314
  • ۱۳۹۹-۰۷-۲۳
  • 399 بازدید
  • مدیرکل نوساری مدارس استان خوزستان گفت: تا پایان سال جاری در خوزستان یک هزار و ۳۰۰ کلاس آموزش ساخته می‌شود که از این تعداد سهم خیرین نزدیک به یک هزار کلاس است. علی قربانی در حاشیه کلنگ زنی ۲ مدرسه روستایی بخش های مرکزی و مشراگه شهرستان رامشیر اظهار داشت‌: دو باب مدرسه ۶ کلاسه […]

    ۹۵۰ کلاس آموزشی از سوی خَیِران خوزستانی تحویل آموزش ‌و پرورش شده است

    مدیرکل نوساری مدارس استان خوزستان گفت: تا پایان سال جاری در خوزستان یک هزار و ۳۰۰ کلاس آموزش ساخته می‌شود که از این تعداد سهم خیرین نزدیک به یک هزار کلاس است.

    علی قربانی در حاشیه کلنگ زنی ۲ مدرسه روستایی بخش های مرکزی و مشراگه شهرستان رامشیر اظهار داشت‌: دو باب مدرسه ۶ کلاسه شهید عون خالدی در شهر مشراگه شهرستان رامشیر و مدرسه ۲کلاسه روستای تلتلیه بخش مرکز این شهرستان با همت بنیاد برکت و اداره نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان خوزستان کلنگ زنی شد.

    وی افزود: شهرستان رامشیر نیازمند توجه بیشتری نسبت به فضاهای آموزشی دارد و امید است با به ثمر رسیدن پروژه های کلنگ زنی شده تحولی در فضاهای آموزشی شهرستان رامشیر به وجود بیاید.

    مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان خوزستان بیان کرد: طی ۴ سال گذشته در شهرستان رامشیر، ۶۰ کلاس درس تحویل داده شده و همچنین ۲۰کلاس کانکسی برچیده شده است؛ تا انتهای سال ۲۲ کلاس درس تحویل مردم شهر و روستاهای رامشیر خواهد شد.

    وی افزود: از خیرین درخواست می‌کنیم با توجه به نیاز مناطقی چون رامشیر توجه‌شان به این مناطق جلب شود و مناطق محروم و بعضی از روستاها در آنها مدرسه ساخته شود.

    قربانی با بیان اینکه “در سطح استان خوزستان نیز پیگیر حضور خیران هستیم” گفت: سال گذشته ۱۳۳۱ کلاس درس تحویل مناطق شهری و روستایی استان خوزستان داده شده و امسال نیز ۱۳۰۰ کلاس دیگر تحویل مردم داده می‌شود.

    وی تصریح کرد: از ۱۳۰۰ کلاس درسی که امسال تحویل خواهد شد، ۹۵۰کلاس با مشارکت خیرین استان خوزستان است.

    وی گفت: اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان خوزستان آماده کمک به خیرین در سطح استان است و در قالب طرح آجر به آجر شاهد حضور بیشتر عزیزان برای امر مقدس باشیم.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.