×
آخرین اخبار

۸۲ هزار عدد داروی غیرمجاز در شهرستان سراب کشف

  • کد نوشته: 142978
  • ۱۴۰۲-۰۴-۱۷
  • 158 بازدید
  • فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی گفت: ۸۲ هزار و ۱۸۱عدد انواع داروهای غیرمجاز به ارزش ۲ میلیارد ریال در شهرستان سراب کشف و ضبط شد

    ۸۲ هزار عدد داروی غیرمجاز در شهرستان سراب کشف

    به گزارش دیدگاه نیوز، سردار”علی محمدی” روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فرد یا افرادی در امر فروش و نگهداری داروی غیرمجاز در شهرستان سراب، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

    وی افزود: ماموران محل و فرد مورد نظر را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی به همراه نماینده معاونت غذا و دارو در بازرسی از محل، ۸۲ هزار و ۱۸۱عدد انواع داروی غیرمجاز و تجهیزات پزشکی کشف کردند.
    فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش تقریبی داروهای غیرمجاز مکشوفه را ۲ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: علاوه بر پلمب مغازه در این راستا یک نفر متهم دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.
    وی با اعلام اینکه پلیس به صورت شبانه‌روزی برای برقراری نظم و امنیت تلاش می‌کند، درخواست کرد: شهروندان در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت غیرقانونی، موضوع را از طریق تلفن۱۱۰به پلیس اطلاع دهند./انتهای پیام

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *