×
آخرین اخبار

۶۹۷ نفر از سارقین متواری طی سال جاری در خوزستان بازداشت شدند

  • کد نوشته: 168369
  • ۱۴۰۲-۰۹-۰۱
  • 215 بازدید
  • معاون پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی دادگستری خوزستان گفت: در سال جاری ۶۹۷ نفر از مجموع کل سارقین متواری توسط عوامل انتظامی استان دستگیر شدند که ۳۶۳ نفر از این محکومان متواری در آبان ماه جلب و به زندان اعزام شدند.

    ۶۹۷ نفر از سارقین متواری طی سال جاری در خوزستان بازداشت شدند

    به گزارش دیدگاه نیوز ؛علیرضا باوی معاون پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی دادگستری خوزستان امروز در جمع خبرنگاران اظهارکرد: در خصوص جلب محکومان سرقت، اقدامات قابل توجهی در حال انجام است و در سال جاری ۶۹۷ نفر از مجموع کل سارقین متواری توسط عوامل انتظامی استان دستگیر شدند که ۳۶۳ نفر از این محکومان متواری در آبان ماه جلب و به زندان اعزام شدند و این طرح تا پایان سال ادامه دارد.

    وی افزود: محدود کردن ارفاقات قانونی به محکومان سرقت نیز از دیگر اقداماتی است که در این استان به صورت جدی اعمال می‌شود.

    معاون پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی دادگستری خوزستان گفت: درصد زیادی از متهمان سرقت در استان با اعتیاد درگیر هستند که این امر ضرورت توجه بیشتر جامعه به موضوع مواد مخدر را بیشتر می‌کند. این در حالی است که تنها یک مرکز ترک اعتیاد دولتی در استان فعال است.

    وی با تاکید بر ضرورت شناسایی عوامل تسهیل‌گر جرم سرقت در استان، ادامه داد: در همین راستا تعداد دوربین‌های نظارتی سطح استان بیش از ۱۰۰ درصد افزایش یافته است اما باتوجه به گستردگی جغرافیایی، جمعیت استان و وضعیت حاشیه نشینی استان، هنوز با نقطه مطلوب فاصله وجود دارد.

    باوی با اشاره به حجم ورود مسافرین به استان طی ماه‌های محرم و صفر و ایام نوروز، خواستار توجه بیشتر دولت در اختصاص بودجه در زیرساخت‌های تامین امنیت شد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *