×
آخرین اخبار

۶۰دستگاه کلیدگازی فرمان از راه دور در شبکه برق اهواز نصب شد

  • کد نوشته: 99539
  • ۱۴۰۱-۰۷-۲۰
  • 232 بازدید
  • اهواز – خبر روز – مدیر امور نگهداری و تعمیرات شبکه فشار متوسط شرکت توزیع برق اهواز گفت: در راستای پایداری شبکه و استمرار خدمات مطلوب به شهروندان  تعداد ۶۰ دستگاه کلیدگازی فرمان از راه دور در شبکه برق در اهواز نصب شد.

    ۶۰دستگاه کلیدگازی فرمان از راه دور در شبکه برق اهواز نصب شد

    طاهر باوی چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار دیدگاه نیوز با بیان اینکه  به این پروژه ۱۵۰میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده شد اظهار داشت: هدف از نصب کلیدهای کنترل و فرمان از راه دور روی شبکه، کاهش زمان خاموشی با برنامه و یا اتفاقات به منظور تفکیک خطوط جهت کاهش میزان قطع برق در کلانشهر اهواز می باشد.
    وی خاطر نشان کرد : یکی از مهمترین اهداف ماتحقق چشم انداز ۱۴۱۰ و رسیدن به ۹۹دقیقه به ازای هر مشترک درسال می باشد که کلیه اقدامات انجام شده در جهت رسیدن به این چشم انداز و افزایش رضایتمندی شهروندان از خدمات برق می باشد.

    باوی گفت: تلاش مجموعه کارکنان این شرکت تامین برق مطمئن و پایدار به منظور ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و صاحبان کسب و کار است تا با نصب تجهیزات جدید، قدرت مانور شبکه بدون اعمال خاموشی به شهروندان افزایش یابد.

    کلانشهر اهواز ۶۰۹ هزار مشترک برق دارد که شامل ۵۵ هزار مشترک روستایی، ۸۵ هزار مشترک تجاری، ۲ هزار مشترک صنعتی، یک هزار و ۵۰۰ مشترک کشاورزی و ۲۵ هزار مشترک عمومی است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *