×
آخرین اخبار

یکی از مسئولین سابق مسجدسلیمان با سابقه ۱۱ سال مدیریت به جرم اختلاس روانه زندان گردید / کدام مسئولان ارشد شهرستان و مدیران کل استان در طول ۱۱ سال از مدیر متخلف حمایت و بهره می بردند؟

  • کد نوشته: 17553
  • ۱۳۹۸-۰۶-۱۴
  • 2221 بازدید
  • دیدگاه نیوز / پس از انتشار بعضی مطالب در فضای مجازی مبنی بر بازداشت یکی از مدیران سابق ادارات مسجدسلیمان علی اسکندری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مسجدسلیمان با تایید این خبر گفت: مدیر سابق یکی از ادارات مسجدسلیمان به اتهام اختلاس به دادسرای مسجدسلیمان احضار و برای ایشان تشکیل پرونده انجام شد. اسکندری ادامه […]

    یکی از مسئولین سابق مسجدسلیمان با سابقه ۱۱ سال مدیریت به جرم اختلاس روانه زندان گردید / کدام مسئولان ارشد شهرستان و مدیران کل استان در طول ۱۱ سال از مدیر متخلف حمایت و بهره می بردند؟

    دیدگاه نیوز / پس از انتشار بعضی مطالب در فضای مجازی مبنی بر بازداشت یکی از مدیران سابق ادارات مسجدسلیمان علی اسکندری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مسجدسلیمان با تایید این خبر گفت: مدیر سابق یکی از ادارات مسجدسلیمان به اتهام اختلاس به دادسرای مسجدسلیمان احضار و برای ایشان تشکیل پرونده انجام شد. اسکندری ادامه داد: از آن جا که رسیدگی به جرائم روسای ادارات در صلاحیت دادسرای مرکز استان است پرونده به اهواز ارسال و ایشان از طریق دادسرای اهواز با قرار تامین متناسب راهی زندان شد.

    اسکندری ادامه داد: در راستای منویات مقام معظم رهبری که قوه قضائیه باید از حقوق بیت‌المال صیانت کند و این که دستگاه قضا رسالت مصون‌سازی جامعه و سلامت اداری را بر عهده دارد، قوه قضاییه با هر کسی که تخلفی انجام دهد در‌ چارچوب قانون رفتار و ذره‌ای در برابر تخلفات کوتاه نخواهد آمد و همچنان مدافع حقوق مردم و بیت‌المال خواهیم بود. دادستان مسجدسلیمان گفت: از آن جا که پرونده در حال رسیدگی مقدماتی ست از بیان جزئیات بیشتر معذوریم. 

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    منبع: باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *