×
آخرین اخبار

یازدهمین جشنواره پژوهش و آموزش در مدیریت شهری و روستایی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور

  • کد نوشته: 203293
  • ۱۴۰۳-۰۷-۲۲
  • 24 بازدید
  • شانزدهمین جشنواره پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری شهرداری تهران و یازدهمین جشنواره پژوهش و آموزش در مدیریت شهری و روستایی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور به صورت مشترک توسط مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران برگزار می‌شود. مهم‌ترین اهداف این جشنواره شامل شناسایی، تبادل و ترویج دستاوردهای علمی و تجربی در حوزه مدیریت شهری […]

    یازدهمین جشنواره پژوهش و آموزش در مدیریت شهری و روستایی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور

    شانزدهمین جشنواره پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری شهرداری تهران و یازدهمین جشنواره پژوهش و آموزش در مدیریت شهری و روستایی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور به صورت مشترک توسط مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران برگزار می‌شود.

    مهم‌ترین اهداف این جشنواره شامل شناسایی، تبادل و ترویج دستاوردهای علمی و تجربی در حوزه مدیریت شهری و همچنین تعامل با شهرهای ایران و جهان، سازمان‌ها، نهادها و مراکز تحقیقاتی و پژوهشی است.

    آثار ارسالی به جشنواره در پنج قالب طرح‌های مطالعاتی و پژوهشی، پایان‌نامه کارشناسی ارشد، رساله دکترا، تألیف و ترجمه کتاب، مقاله، گزارش و طرح‌های بدیع اجرایی و ایده خلاقانه در محورهای مربوط به حوزه مدیریت شهری، قابلیت ثبت و بررسی خواهند داشت. به آثاری که تاریخ نگارش و تألیف آن‌ها قبل از سال ۱۴۰۰ باشد ترتیب اثر داده نخواهد شد. ارسال‌کنندگان آثار بایستی با ذکر جزئیات و ادله کافی اعلام نمایند که اثر ارسالی با حوزه‌های مختلف مدیریت شهری ارتباط مستقیم دارد همچنین نحوه کاربست و استفاده از نتایج آثار در حل مشکلات و معضلات شهر و روستا و پیشبرد اهداف و فرآیندهای مدیریت شهری و روستائی را بیان کنند.

    آثاری که در ارزیابی‌های اولیه داوران و کمیته علمی، واجد شرایط لازم شناخته شوند از آبان‌ماه ۱۴۰۳ در جمع‌های تخصصی مدیران شهری ارائه شده، مورد بحث و بررسی قرار گرفته و نهایتا از میان آن‌ها آثار برتر، برگزیده و شایسته تقدیر انتخاب گردیده و از صاحبان آثار به نحو مطلوب تقدیر به عمل خواهد آمد.

    آثاری که در سال‌های قبل برنده جایزه شده‌اند امکان قرار گرفتن در فرآیند داوری نخواهند داشت.

    از کلیه علاقمندان، اساتید، دانشجویان، محققان و فعالان حوزه مدیریت شهری دعوت می‌شود که آثار خود را طبق دستورالعمل مندرج در سایت و در چارچوب اهداف، قالب‌ها و محورهای اعلامی جشنواره از بیستم تیرماه تا سی‌ام مهرماه سال ۱۴۰۳ به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *