×
آخرین اخبار

گرامی داشت روز جهانی معلولان در شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان

  • کد نوشته: 18933
  • ۱۳۹۸-۰۹-۱۳
  • 791 بازدید
  • به مناسبت روز جهانی معلولان مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با پرسنل معلول این شرکت دیدار و این مناسبت را به آنها تبریک گفت .
    گرامی داشت روز جهانی معلولان در شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان

    به گزارش دیدگاه نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، مهندس قباد ناصری در این برنامه ضمن حضور در چاپخانه دبیرخانه این شرکت با محسن عالی محمدی از کارکنان ارکان ثالث این قسمت دیدار و ضمن تبریک این روز ، از زحمات و خدمات وی و سایر همکاران معلول تقدیر و تشکر کرد .

    وی همچنین در دیدار با حمید احمدی از کارکنان اداره تعمیرات فرا رسیدن روزجهانی معلولان را به وی تبریک گفت و از نقش آفرینی و خدمات این افراد در استمرار موفقیت ها و دست یابی به تعهدات شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان تقدیر و تشکر نمود .

    وی معلولیت را یک محدودیت ندانست و گفت : شما همکاران زحمت کشم علیرغم معلولیت و مشکلات جسمی با اراده ای قوی و عزمی راسخ همراه با سخت کوشی و جدیت به وظایفتان عمل کرده اید و همگام سایر همکاران در مسیر رسیدن به موفقیت اقدامات موثری انجام داده اید به گونه ایکه هیچگاه معلولیت شما به چشم نیامد .

    وی همچنین یاد و خاطره مرحوم محمدعلی عالیوند از همکاران معلول که در واحد کنترل بهره برداری مدیریت عملیات خدمت می کرد و صبح امروز دارفانی را وداع گفت را گرامی داشت و برای وی بخشش و غفران الهی را مسئلت نمود.

    .

    .

    .

    .

    .

     

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *