×
آخرین اخبار

کشف ۷ دستگاه ماینر غیر مجاز قاچاق در مراغه

  • کد نوشته: 168440
  • ۱۴۰۲-۰۹-۰۲
  • 207 بازدید
  • فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از کشف ۷ دستگاه ماینر غیرمجاز قاچاق به ارزش ۷۰۰ میلیون ریال خبر داد.

    کشف ۷ دستگاه ماینر غیر مجاز قاچاق در مراغه

    به گزارش دیدگاه نیوز، به نقل از  خبرنگار خبرگزاری پلیس، سرهنگ “توحید فارسی” در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر وجود ماینر و استفاده غیرمجاز از دستگاه های استخراج ارز دیجیتال در یکى محلات شهر موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس یگان امداد این فرماندهی قرار گرفت.

    وی اضافه کرد: ماموران پس از هماهنگی های لازم قضائی با همکاری عوامل اداره برق در بازرسی از محل شناسایی شده تعداد ۷ دستگاه ماینر قاچاق را کشف کردند.

    سرهنگ “توحید فارسی” با اشاره به اینکه کارشناسان، ارزش ریالی دستگاه های کشف شده را میلیون ریال اعلام کرده‌اند بیان داشت: در این راستا یک نفر دستگیر و به همراه پرونده متشکله مربوطه به مراجع قضائی معرفی شد.

    فرمانده انتظامی شهرستان مراغه خاطرنشان کرد: استفاده از دستگاه های ماینر، نیاز به مصرف برق زیادی دارد و فعالیت غیرمجاز مزارع ارز دیجیتال علاوه بر مضرات اقتصادی باعت اخلال در شبکه برق‌رسانی می‌شود، لذا از مردم عزیز تقاضا می‌شود برای کمک به اقتصاد و امنیت کشور خصوصا پیشگیری از اختلال در شبکه برق‌رسانى، در صورت اطلاع از این گونه موارد بلافاصله موضوع را از طریق تماس با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند./انتهای پیام

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *