×
آخرین اخبار

کشف نزدیک به یک کیلوگرم انواع مواد مخدر در مراغه

  • کد نوشته: 146837
  • ۱۴۰۲-۰۵-۰۹
  • 126 بازدید
  • فرمانده انتظامی مراغه از کشف ۸۵۰ گرم انواع مواد مخدر و دستگیری ۱۹ نفر در این رابطه خبر داد.

    کشف نزدیک به یک کیلوگرم انواع مواد مخدر در مراغه

    به گزارش دیدگاه نیوز، سرهنگ ” توحید فارسی ” در تشریح این خبر گفت: در اجرای طرح تشدید مبارزه با تهیه، توزیع مصرف وخرده فروشی مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و انتظامی این فرماندهی پس از تحقیقات فنّی واطلاع از فعالیت افرادی در زمینه تهیه، توزیع و مصرف مواد مخدر در سطح شهرستان، موضوع را در دستور کار عملیاتی خود قرار دادند.

    وی افزود: ماموران انتظامی  در چند عملیات جداگانه با تعقیب و مراقبت و انجام یک سری اقدامات فنّی پلیسی با هماهنگی قضائی ۱۹ نفر مصرف کننده و فروشنده خرد مواد مخدر را در شهرستان دستگیر و در بازرسی های بدنی، منازل و خودرو های آنها وی مقدار ۸۵۰ گرم مواد انواع مواد مخدر به همراه آلات و ادوات مصرف و توزین مواد کشف کردند.

    سرهنگ ” فارسی ” با اشاره به اینکه تعداد یک دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت نیز در این خصوص توقیف شده؛ افزود: متهمان دستگیر شده نیز پس از تکمیل تحقیقات و تشکیل پرونده قضایی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

    فرمانده انتظامی شهرستان مراغه در پایان با تاکید بر اینکه اقدامات پلیسی در جهت مبارزه و ناامن کردن فضا برای فعالیت توزیع کنندگان مواد مخدر است؛ گفت: اقدامات مقابله ای و ایجابی به طور همزمان در دستور کار پلیس بوده و در این عرصه نیازمند همکاری و همراهی همه آحاد جامعه و سازمان ها هستیم./انتهای پیام

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *