×
آخرین اخبار

کشف بیش از ۴ تن آرد یارانه‌ای خارج از شبکه توزیع در مراغه

  • کد نوشته: 139216
  • ۱۴۰۲-۰۳-۲۴
  • 117 بازدید
  • فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از کشف ۴ تن و ۱۲۰ کیلوگرم آرد یارانه‌ای خارج از شبکه توزیع از انباری یک واحد صنفی خبر داد.

    کشف بیش از ۴ تن آرد یارانه‌ای خارج از شبکه توزیع در مراغه

    به گزارش دیدگاه نیوز، سرهنگ “توحید فارسی” در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر تخلیه آرد قاچاق به یک نانوایی آزاد پز در یکی از محلات این شهرستان بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ قرار گرفت.

    وی افزود: ماموران کلانتری ۱۲ با همکاری ماموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات نامحسوس و اطمینان از صحت خبر پس از هماهنگی لازم به محل مورد نظر اعزام شدند.

    وی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از مکان مورد نظر مشاهده کردند که از یک دستگاه وانت نیسان تعداد ۱۰۳ کیسه آرد ۴۰ کیلویی به مقدار ۴ تُن و ۱۲۰ کیلوگرم آرد یارانه‌ای خارج از شبکه توزیع و فاقد هرگونه مجوز قانونی به انبار نانوایی مذکور انتقال داده که آردهای قاچاق کشف و واحد صنفی پلمپ و وانت نیسان نیز توقیف و دو نفر نیز در این راستا دستگیر شدند.

    سرهنگ فارسی با بیان اینکه کارشناسان ارزش آردهای قاچاق را ۷۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند در پایان از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه جرائم اقتصادی، موضوع را از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *