×
آخرین اخبار

کشف بیش از ۳ کیلوگرم تریاک در مراغه

  • کد نوشته: 143329
  • ۱۴۰۲-۰۴-۱۸
  • 130 بازدید
  • فرمانده انتظامی مراغه از کشف ۳ کیلو و ۲۸ گرم تریاک و دستگیری ۹ نفر در این رابطه خبر داد.

    کشف بیش از ۳ کیلوگرم تریاک در مراغه

    به گزارش دیدگاه نیوز، سرهنگ ” توحید فارسی ” در تشریح این خبر گفت: در اجرای طرح تشدید مبارزه با توزیع ومصرف مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و یگان امداد پس از تحقیقات فنّی و اطلاع از فعالیت افرادی در زمینه تهیه، توزیع و مصرف مواد مخدر در محلات مختلف شهرستان، موضوع را در دستور کار عملیاتی خود قرار دادند.

    وی افزود: در ۳ عملیات جداگانه با تعقیب و مراقبت و انجام یک سری اقدامات فنی پلیسی با هماهنگی قضائی ۹ خرده فروش و مصرف کننده را در محلات مختلف شهرستان دستگیر و در بازرسی به عمل آمده از منازل و بازرسی بدنی و موتور سیکلت متهمان مقدار ۳ کیلو و ۲۸ گرم تریاک به همراه چندین قلم اقلام ممنوعه و همچنین آلات و ادوات مصرف و توزین مواد کشف شد.

    سرهنگ ” فارسی ” تصریح کرد: در این خصوص یک دستگاه خودرو و یک دستگاه موتور سیکلت توقیف و متهمان دستگیر شده نیز پس از تکمیل تحقیقات و تشکیل پرونده قضایی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

    فرمانده انتظامی شهرستان مراغه با تاکید بر اینکه پلیس به صورت شبانه روزی با توزیع کنندگان موادمخدر و مخلان امنیت و آرامش که به دنبال تباهی جامعه و جوانان هستند، در چارچوب قانون قاطعانه برخورد خواهد از شهروندان درخواست کرد: در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان و فروشندگان مواد مخدر خانمان سوز، مراتب را از طریق مرکز فوریت های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند./انتهای پیام

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *