×
آخرین اخبار

کارآفرینی مرندی که از تولید در کارگاهی که برق نداشت شروع کرد مخترع وصنعتگر نمونه شد

  • کد نوشته: 110319
  • ۱۴۰۱-۰۹-۲۳
  • 372 بازدید
  • با همت پشتکار خود از کار در کارگاهی که برق نداشت به کارآفرین و صنعتگری نمونه رسیده است؛ رسول ابراهیمی که با سرمایه اندک پا در مسیر تولید دستگاه های کشاورزی و قطعات خودرو پا گذاشته، می‌گوید اگر دولت و مسئولین جمعیت کنند تا یک‌سال آتی تعداد پرسنل را به سه برابر افزایش خواهد داد.

    کارآفرینی مرندی که از تولید در کارگاهی که برق نداشت شروع کرد مخترع وصنعتگر نمونه شد

    به گزارش دیدگاه نیوز ، رسول ابراهیمی، ۵۶ ساله‌ی مرندی،و رزمنده ۸ سال دفاع مقدس، کارآفرین و مخترع دستگاه های مختلف کشاورزی و قطعات خودرو در گفتگو با خبرنگار دیدگاه نیوز می گوید بعد از چند سال شاگردی و آموزش و جدال با آچار فرانسه و آچار تخت در ۲۵ سالگی به استادکاری ماهر تبدیل شده و کار تولید را کارکاه خود به تنهایی آغاز کرده است.

    نوآوری، ابتکار، اختراع و تولید محصولات کشاورزی و قطعات خودرو، این مرد خوش ذوق و با پشتکار را در کنار کارآفرین برتر، جزو نادر ترین مخترع و کارآفرین و صنعتگر برگزیده کشوری در صنعت کشاورزی و تولید قطعات خودروی نیسان کرده است . او در حال حاضر اختراعاتی مانند دستگاه جداکردن تخم آفتابگردان، علف خردکن، پوست گردو گیر و… را اختراع کرده و مشغول تولید قطعات خودروی نیسان هم گازوئیلی و هم بنزینی و هم دستگاه قطعات آنهامی باشد

    آیا با این همه اختراع و کارآفرینی و صنعتگری از سازمانی حمایت شده اید؟

    متاسفانه نه حتی کارگاهی که درآن به کار و صنعت مشغول هستم برق ندارد و توان اشتراک برق را به کارگاه را ندارم و اگر مسئولین با پرداخت وام یا حمایت از کار آفرین ها و مخترعین و صنعتکارانی مثل بنده کنند می توانم تا یک سال آینده پرسنل خودرا سه برابر افزایش داده و شاهد اشتغال افراد زیادی در ادکلوی مرند خواهیم بود.

    آیا با سن ۵۶ سالگی هنوز احساس خستگی و بازنشستگی نمی کنید؟

    نه با اینکه عمرم را صرف تولید ،اختراع، صنعتگری کرده ام، به دنبال اهداف بلند مدت خود هستم . اهدافی که نه تنها خود را بلکه ،اهداف مسیر زندگی جوانان زیادی را هم تغییر خواهم داد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *