×
آخرین اخبار

پنجمین تندیس زرین برند محبوب برای خانواده بزرگ شاتل

  • کد نوشته: 12497
  • ۱۳۹۷-۰۵-۰۷
  • 1508 بازدید
  • شاتل برای پنجمین سال پیاپی موفق به دریافت تندیس زرین محبوب‌ترین برند خدمات اینترنت در جشنواره برندهای محبوب مصرف‌کنندگان شد.

    پنجمین تندیس زرین برند محبوب برای خانواده بزرگ شاتل

    به گزارش دیدگاه نیوز؛ در مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره برندهای محبوب که ۲۴ تیرماه ۹۷ به همت شرکت فناوران نواندیش ویژن در تهران برگزار شد، از کلیه برندهای محبوب برتر در صنایع مختلف با اهدای تندیس‌های طلایی، نقره‌ای، برنزی و لوح تقدیر تقدیر به عمل آمد.

    در این میان تندیس زرین محبوب‌ترین برند در میان شرکت‌های خدمات اینترنتی به شرکت فناوری ارتباطات و اطلاعات شاتل اعطا شد.

    این رویداد که از سال ۹۲ همه ساله برای شناسایی برترین برندهای محبوب برگزار می‌شود، از کلیه مصرف‌کنندگان ایرانی دعوت می‌کند تا با حضور در یک نظرسنجی آنلاین ملی، ضمن کمک به برندهای محبوب‌ خود در ارزیابی میزان محبوبیت، زمینه انتخاب برترین برندهای بازار و قدردانی از آن‌ها فراهم آورند. امسال نیز همچون دوره‌های گذشته، مصرف‌کنندگان از نیمه بهمن ۹۶ تا نیمه خرداد ۹۷ با شرکت در این نظرسنجی به برندهای محبوب خود رای دادند.

    شاتل برای پنجمین سال پیا‌پی توانسته است در رقابت با دیگر شرکت‌های فعال اینترنتی، تندیس زرین و عنوان محبوب‌ترین برند اینترنتی کشور را به خود اختصاص دهد. در این جشنواره، هواداران برندها به عنوان مهم‌ترین داوران انتخاب برندهای برتر حضور دارند. این جشنواره از کلیه مصرف‌کنندگان ایرانی دعوت می‌کند تا ضمن حضور در نظرسنجی جشنواره، ضمن کمک به برندهای محبوب‌شان، زمینه انتخاب برترین برندهای بازار را برای قدردانی از آنها فراهم آورند. بر اساس اعلام سایت irantopbrands، برندهایی که در هر گروه حائز بالاترین تعداد آرای مردمی شده باشند به عنوان محبوبترین برند گروه کالایی مورد نظر خود معرفی می‌شوند. بدون شک شاتل بدون اعتماد و همراهی آرای مشترکان خود امکان کسب این موفقیت را نداشت.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *