×
آخرین اخبار

پلیس فتا: مراقب کلاهبرداری اینستاگرامی در پوشش فروش کالا باشید

  • کد نوشته: 69177
  • ۱۴۰۰-۰۵-۲۲
  • 703 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز ، یکی از شایع‌ترین انواع کلاهبرداری‌های اینستاگرامی، کلاهبرداری در قالب فروش کالاهای مختلف می‌باشد.البته بسیاری از کسب و کارها نیز هستند که کلاهبردار نیستند، اما خدمات ضعیفی ارائه می‌دهند و کارشان فرق زیادی با کلاهبرداری و از بین بردن حقوق مشتری ندارد. شیوه کلاهبرداران به این صورت است که با خرید […]

    پلیس فتا: مراقب کلاهبرداری اینستاگرامی در پوشش فروش کالا باشید

    به گزارش دیدگاه نیوز ، یکی از شایع‌ترین انواع کلاهبرداری‌های اینستاگرامی، کلاهبرداری در قالب فروش کالاهای مختلف می‌باشد.البته بسیاری از کسب و کارها نیز هستند که کلاهبردار نیستند، اما خدمات ضعیفی ارائه می‌دهند و کارشان فرق زیادی با کلاهبرداری و از بین بردن حقوق مشتری ندارد.

    شیوه کلاهبرداران به این صورت است که با خرید پیج‌های با دنبال کننده بالا یا ساخت یک حساب کاربری با نام فروشگاه و خرید دنبال کننده تقلبی اقدام به فروش اجناسی که در واقع یا وجود ندارند یا تقلبی هستند، می‌کنند.

    کلاهبرداران در روش دیگر خریداران را برای پرداخت وجه کالا به درگاه جعلی هدایت و آنها را گرفتار فیشینگ می‌کنند. در اینجا معمولا قربانیان فریب قیمت کم کالا را می‌خورند و به راحتی پرداخت را انجام می‌دهند ولی فقط مبلغ کالا نیست که از حسابشان کم می‌شود؛ کل موجودی حساب خالی می‌شود.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *