×
آخرین اخبار

پرواز کوادکوپتر امدادگر برای یافتن گمشده چاراویماقی

  • کد نوشته: 173824
  • ۱۴۰۲-۱۰-۰۷
  • 300 بازدید
  • مدیرکل مدیریت بحران استان در چاراویماق گفت:یک تیم پهپادی جستجو و نجات و تیم آنست” تیم عملیاتی سگ های زنده یاب” و سه تیم جستجو و نجات  این جمعیت برای یافتن  گم شده چاراویماقی به این منطقه اعزام شد.

    پرواز کوادکوپتر امدادگر برای یافتن گمشده چاراویماقی

    به گزارش دیدگاه نیوز ،مینویی اظهار داشت: با اعلام مفقود شدن یک گم شده چاراویماقی  و برای افزایش توان عملیاتی امداد و نجات، تیم پهپادی و تیم آنست و سه تیم ۲۰۰ نفره جستجو و نجات از سه شهرستانهای تبریز ،میانه و هشترود هم به محل اعزام شده است.

    این جوان عصر دیروز در یکی از روستاهای شهرستان چاراویماق مفقود شد.


    وی خاطرنشان کرد: این تیم شامل یک تیم پهباد به همراه یک دستگاه پهپاد امدادگر و یک تیم آنست”تیم عملیاتی تخصصی سگ های زتده یاب” دویست نفر از نجاتگران متخصص برای عملیات جستجو از شهرستان های تبریز،میانه و هشترود همپای نجاتگران چاراویماقی است.


    مدیر کل مدیریت بحران استان در چاراویماق گفت:معاون سیاسی امنیتی و کادر فرمانداری و نیز ،ساعی رئیس امدادگران هلال احمر چااراویماق نیز با تجهیزات کامل از قبیل کوادکوپتر، پهپاد حرارتی و سگ های زنده یاب بلافاصله عازم روستای مورد نظر شدند و تا این لحظه تلاشهای بی وقفه حدود ٢٠٠ نفر عوامل امدادی و نیروهای مردمی برای پیدا کردن این جوان ادامه دارد …/انتهای پیام

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *