×
آخرین اخبار

هشتمین گردهمایی شهرداران استان خوزستان در مسجدسلیمان برگزار شد + تصاویر

  • کد نوشته: 12036
  • ۱۳۹۷-۰۴-۰۶
  • 1176 بازدید
  • دیدگاه نیوز / پریسا طاهری – هشتمین گردهمایی شهرداران استان خوزستان با حضور فرامند هاشمی زاده معاون عمرانی استانداری خوزستان،  کیامرث حاجی زاده مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان، شهاب صدیقی مدیرکل امور شهری استانداری خوزستان، شهرداران سراسر استان خوزستان، فرماندار مسجدسلیمان، فرضعلی علیجانی رئیس شورای اسلامی شهر و اصحاب رسانه در مسجدسلیمان برگزار شد. شهام سلیمانی در ابتدای سخنان خود اظهار […]

    هشتمین گردهمایی شهرداران استان خوزستان در مسجدسلیمان برگزار شد + تصاویر

    دیدگاه نیوز / پریسا طاهری – هشتمین گردهمایی شهرداران استان خوزستان با حضور فرامند هاشمی زاده معاون عمرانی استانداری خوزستان،  کیامرث حاجی زاده مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان، شهاب صدیقی مدیرکل امور شهری استانداری خوزستان، شهرداران سراسر استان خوزستان، فرماندار مسجدسلیمان، فرضعلی علیجانی رئیس شورای اسلامی شهر و اصحاب رسانه در مسجدسلیمان برگزار شد.

    شهام سلیمانی در ابتدای سخنان خود اظهار کرد: خوشحالم تشریف فرمایی شما را به شهری خیرمقدم عرض کنم که از ۱۰۰ سال گذشته تا آینده های دور دروازه اقتصاد کشور است.

    وی ادامه داد: شهری که مردم بسیار مهربان و تلاشگری دارد اما سالیان سال است مورد کم لطفی قرار گرفته اند و از کمترین امکانات و خدمات رفاهی بی بهره هستند. 

    در این گردهمایی شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان ضمن بیان اهداف برگزاری این همایش، ایجاد ارتباط بین شهرداران، انسجام کاری، تبادل نظر و انتقال تجربیات به یکدیگر، مشارکت و همفکری در زمینه های مختلف کاری را از مهمترین اهداف این همایش دانست .

    شهردار مسجدسلیمان با بیان اینکه این شهر دارای عقبه تاریخی بسیار غنی بوده و مردان و زنان بزرگی را در عرصه های مختلف در دامان خود پرورانده است.

    شهام سلیمانی افزود: مسجدسلیمان در حالی شهر اولین ها خوانده می شود که مدت هاست این لقب را فقط به یادگار یدک می کشد. وی تاکید کرد که مسجدسلیمان برای بازگشت به اوج خود برنامه ریزی صحیح، نگاه ویژه مدیران کشوری و استانی و همدلی و همراهی مدیران شهرستانی را می طلبد.

    شهام سلیمانی در پایان افزود: انشاالله بتوانیم با تلاش و اتحاد مجموعه شهرداری مسجدسلیمان برنامه های پیش بینی شده را در شهرستان تحقق بخشیم و در جهت رضایت شهروندان گام برداریم. 

    لازم به ذکر است دکتر زیاری استاد دانشگاه تهران با موضوع سیما و منظر شهری و مدیریت منابع آب استان  به بیان مطالب مفیدی پرداخت.

    .

    تصاویر: امیر حیدری

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *