×
آخرین اخبار

هانیه خرم: باوجود پیشنهادات از دیگر تیم ها حس تعصب و‌ علاقه‌ من را پایبند به تیم شهرم کرد

  • کد نوشته: 119890
  • ۱۴۰۱-۱۲-۱۴
  • 275 بازدید
  • هانیه طبی خرم بازیکن فوتبال در پست دفاع چپ، متولد ۲۴ بهمن ۱۳۷۵ در شهر همدان، کارشناس تربیت بدنی که سوابق حضور در تیم فوتبال تالار وحدت همدان و صعود به لیگ برتر باشگاه‌های پاس همدان باحضور در لیگ برتر، شهرری در لیگ یک کشور، تیم فوتسال هیئت فوتبال همدان که از زیر گروه لیگ سه و صعود تا پلی اف لیگ برتر، هیئت فوتبال همدان در لیگ که با کسب دو نایت قهرمانی لیگ دو‌ و‌ صعود به لیگ یک کشور و همچنین باشگاه صنایع غذایی سحر که در لیگ دسته یک و همچنین مربی فوتبال جوانان لیگ برتراستان را در کارنامه ورزشی و افتخارات ورزشی خود دارد.

    هانیه خرم: باوجود پیشنهادات از دیگر تیم ها حس تعصب و‌ علاقه‌ من را پایبند به تیم شهرم کرد

    به گزارش دیدگاه نیوز، خرمی در رشته بدنسازی به عنوان مربی بدن ساز اختصاصی فوتبال و مربی فیتنس بصورت حرفه ای فعالیت میکند.

    افزوده شد:

    گفتگوی اختصاصی امیرعلی شفیعه خبرنگار روزنامه کیمیای ایران با هانیه خرم بازیکن فصل پیش صنایع غذایی سحر:

    افزوده شد:

    چی شد که فعالیت حرفه ای خود را به عنوان بازیکن از رشته فوتسال به فوتبال تغییر دادید و شروع به بازی کردید!؟

    افزوده شد:

    فوتبال زیر نظر باشگاه پاس بودیم که متاسفانه دیگه از تیم حمایت نکردن و اسپانسری نبود که ما بتوانیم در لیگ برتر بمانیم و
    افزوده شد: سال بعدش بعد از اینکه چند تا از بازیکنای خوبمون آزمون جدا شدن باعث شد تصمیم بگیریم مجداد تیم فوتسال همدان را سرپا کنیم چون تیم فوتسال هم سابقه حضور در لیگ برتر را داشت، شروع کردیم از زیر گروه لیگ دسته سه تیم آوردیم تا پلی اف لیگ برتر.

    افزوده شد:

    در مورد انتخاب تیم صنایع غذایی سحر با وجود پیشنهادات متعددی و خوبی که به عنوان یک بازیکن با تجربه و شناخته شده ای که داشتید!؟

    افزوده شد:

    نگاه من به این تیم نگاه مادر به فرزند است حتی یک بار هم استوری گذاشتم در فضای مجازی شخصیم ک این تیم مثل بچم میمونه ک دارم بزرگش میکنم.

    افزوده شد:

    خب من با سن خیلی کم شروع کردم و هم زمان با من این تیم هم بزرگ شد، علاقه ی قلبی که به تیم و شهرم دارم‌ و شاید خیلی خوب درک‌میکنم که چقد این استان استعداد های فوتبالی داره منو نگه داشت اینجا که کنار مربی های خوبی که داریم بتوانیم دوباره تیم فوتبال همدان رو در لیگ برتر ببینیم.

    افزوده شد:

    به نظر خودتون تیم صنایع غذایی سحر که اولین تجربه حضور در لیگ دسته اول فوتبال بانوان تجربه میکرد با حضور بازیکنان کم سن و سال و کم تجربه عملکرد و خروجی این تیم را در پایان چطور میبنید!؟

    افزوده شد:

    تو اولین حضورمون‌در لیگ یک فکر میکنم مهم ترین اتفاقی که برامون افتاد اسپانسری شرکت صنایع غذایی سحر بود که اتفاق به شدت مثبتی برای تیم ما بود، تیم ما یه تیم خیلی جوان و با انگیره هست و نکات مثبت تیممون همین جوان و بومی بودن هست که از کل استان همدان در این تیم حضور داشتن و همچنین دلیل موفقیت در فصلی که گذشت انگیزه ای بود که شرکت سحر به ما تزریق کردن ازنظر حرفه ای و به شدت حرفه ای و سطح بالا کار میکنند و عطش هممون برای دوباره لیگ برتری شدن تیم همدان ایجاد آمادگی بیشتر شد بین بازیکنان و کادر فنی این تیم.

    افزوده شد:

    بدترین خاطره ورزشیتون در فصل گذشته چه بود!؟

    افزوده شد:

    خب بدترین میشه گفت کنار گذاشتنمون از لیگ برتر بود چون به هرحال ارزوی کلی دختر بود آن تیم در آن جایگاه باشد.

    افزوده شد:

    بهترین خاطره ورزشیتون در فصل گذشته چه بود!؟

    افزوده شد:

    بهترین اتفاق ورزشی برگشتمون به مستطیل سبز بود که بی صبرانه منتظرم این تیم و برسونیم به جایگاهی که واقعا لیاقتش رو دارد.

    افزوده شد:

    تاثیر گذارترین شخصی که در روند پیشرفت ورزشی شما سهیم بودند تا کنون چه شخصی را میتوانید نام ببرید!؟

    افزوده شد:

    تاثیر گذار ترین فرد زندگی من خواهر کوچیکم هست که همیشه و تحت هرشرایطی ازمن حمایت میکنند و بهم انگیزه خاصی میدن، خیلی وقتا که خسته بودم نمیخاستم تمرین کنم به هر دلیلی خواهرم بود ک منو تشویق میکرد‌و انگیزه میداد بهم برای ادامه دادن.

    در اوایل فصل اتفاق ناگواری که با در گذشت دختر بردارتون افتاد چطور توانستید به عنوان یک بازیکن حرفه ای با این مسئله کنار بیاید و همچنان تا پایان راه با باشگاه سحر به عنوان کاپیتان همراه باشید؟

    نزدیک مسابقات من برادر زاده ی ۱۱سالمو از دست دادم متاسفانه که خیلی شوک بدی بود که حتی تصمیم گرفتم که کلا دیگ بازی نکنم چون شرایط روحیم اصلا خوبی آن زمان نداشتم و نزدیک مسابقات هم بودیم به مربیمون اطلاع دادم که آمادگی حضور و همراهی این تیمو ندارم یادمه یه جمله برام نوشتن که دستت رو بذار روی زانوت و بلند شو قوت قلب بقیه باش، همون‌طور ک تو زمین قوت قلب همه هستی به عنوان کاپیتان که همین امر با آنکه که خیلی سخت بود ولی به لطف مربیای خوبم و تک تک بچهامون توانستم تو زمین فوتبال ۹۰دقیقه تمام توانائیمو بذارم برای ارامش روح برادر زادم و این بابت حس خوبی پیدا کردم.

    افزوده شد:

    در پایان اگر صحبتی دارید بفرمایید؟

    افزوده شد:

    و در اخر به عنوان کاپیتان تیم فوتبال بانوان استان همدان تشکر میکنم از مربی های خوبمان سرکار خانم ترک و‌ فراهانی بابت تموم زحمتایی که برای تیم کشیدند ؛
    افزوده شد: یه تشکر ویژه هم از شرکت سحر میکنم بابت حمایت بی نظریشون.

    افزوده شد:

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *