×
آخرین اخبار

رئیس سازمان انتقال خون مسجدسلیمان:
نیاز مبرم به تمام گروه های خونی در مسجدسلیمان / ذخایر خون در شهرستان کاهش یافته و به شرایط بحرانی رسیده است

  • کد نوشته: 183446
  • ۱۴۰۲-۱۲-۱۷
  • 759 بازدید
  • فرآورده‌های خونی دریافت شده از اهداکنندگان به بیماران تالاسمی، سرطانی، زنان باردار پر خطر و حادثه دیدگان تصادفی اهدا می‌شود.

    نیاز مبرم به تمام گروه های خونی در مسجدسلیمان / ذخایر خون در شهرستان کاهش یافته و به شرایط بحرانی رسیده است

    به گزارش دیدگاه نیوز، الهام رحیمیان رییس انتقال خون مسجدسلیمان گفت: در حال حاضر ذخایر خون کاهش یافته و به همه گروه‌های خونی نیازمندیم.

    رحیمیان با تاکید بر اینکه وضعیت ذخایر خون بحرانی است اظهار داشت: با توجه به کاهش چشمگیر حضور اهداکنندگان در مرکز اهدای خون ، ذخائر خونی این سازمان کاهش شدید داشته و از تمام همشهریان فهیم و نوع دوست که همیشه یاریگر نیازمندان به خون در مرکز درمانی بوده و همه اهداکنندگانی که همواره سبب شدند تا مرکز انتقال خون همواره برای تأمین خون مورد نیاز سربلند باشد، دعوت می شود تا در این شرایط خاص مشارکت بیشتری داشته و ما را در تأمین این مایع حیات بخش کمک کنند.

    رییس سازمان انتقال خون در پایان با تأکید بر اینکه ؛ خون و فرآورده‌های خونی دریافت شده از اهداکنندگان را به بیماران تالاسمی، سرطانی، زنان باردار پر خطر و حادثه دیدگان تصادفی اهدا می‌ شود اعلام کرد: همشهریان می‌توانند برای اهدای خون روز های شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ تا ۱۴ و در روز پنج شنبه از ۸ تا ۱۲ ظهر به انتقال خون واقع در نمره چهل جنب کلینیک شبانه روزی ولیعصر مراجعه و در این امر خدا پسندانه ما را یاری کنند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *