×
آخرین اخبار

نفت مسجد سلیمان خواستار نیمه تمام ماندن مسابقات لیگ نوزدهم

  • کد نوشته: 24765
  • ۱۳۹۹-۰۲-۱۴
  • 449 بازدید
  • باشگاه نفت مسجد سلیمان با ارسال نامه‌ای رسمی به فدراسیون فوتبال خواستار تعطیلی مسابقات لیگ برتر شده است. به گزارش دیدگاه نیوز، با گذشت دو ماه از تعطیلی مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران به علت شیوع گسترده ویروس کرونا، پیش بینی می‌شود این رقابت‌ها از اواسط ماه آینده از سر گرفته شود. به دنبال تصمیم […]

    نفت مسجد سلیمان خواستار نیمه تمام ماندن مسابقات لیگ نوزدهم

    باشگاه نفت مسجد سلیمان با ارسال نامه‌ای رسمی به فدراسیون فوتبال خواستار تعطیلی مسابقات لیگ برتر شده است.

    به گزارش دیدگاه نیوز، با گذشت دو ماه از تعطیلی مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران به علت شیوع گسترده ویروس کرونا، پیش بینی می‌شود این رقابت‌ها از اواسط ماه آینده از سر گرفته شود.

    به دنبال تصمیم گیری برای اینکه مسابقات لیگ برتر از سرگرفته شود یا نیمه تمام باقی بماند، باشگاه‌های لیگ برتری به یک تصمیم واحد نرسیده‌اند و آنطور که مشخص است در حال حاضر به غیر از تیم‌های فولاد خوزستان، صنعت نفت آبادان و پرسپولیس تهران سایر تیم‌ها خواستار ناتمام ماندن لیگ نوزدهم هستند.

    باشگاه نفت مسجد سلیمان یکی از ۱۳ باشگاه لیگ برتری است که با ارسال نامه‌ای رسمی به حیدر بهاروند، سرپرست فدراسیون فوتبال با توجه به شرایط سخت آماده سازی تیم‌های لیگ برتری و همینطور تقویت فشرده رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و مسابقات مرحله مقدماتی جام جهانی خواستار تعطیلی رسمی و نیمه تمام ماندن مسابقات فصل جاری شده است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *