×
آخرین اخبار

نظارت کمیته امداد بر ۲هزار و۸۶طرح اشتغال شهرستان کاشمر

  • کد نوشته: 66316
  • ۱۴۰۰-۰۴-۱۹
  • 364 بازدید
  • رئیس کمیته امداد کاشمر گفت: این اداره به منظور پایداری و رفع مشکلات احتمالی طرح های اشتغال بر 2هزار و86طرح اشتغال نظارت دارد.
    نظارت کمیته امداد بر ۲هزار و۸۶طرح اشتغال شهرستان کاشمر

    به گزارش دیدگاه نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، علیرضا آرامیان در همایش تجلیل از بانک ها و کارآفرینان برتر در فرمانداری شهرستان افزود: ۲ وظیفه اصلی کمیته امداد، شناسایی نیازمندان و توانمند سازی خانواده های محروم است که این امر در کشور درحال انجام است.

    وی با بیان اینکه کمیته امداد کاشمر در سال گذشته ۵۷۴ فقره تسهیلات اشتغال پرداخت کرده است، ادامه داد: خوشبختانه در سال گذشته با همراهی بانکهای عامل شاهد رشد ۱۳۵ درصدی اعتبارات بودیم که این امر حاکی از اهتمام دستگاه های مرتبط در بخش اشتغالزایی برای مددجویان کمیته امداد و اقشار نیازمند است.
    رئیس کمیته امداد کاشمر با بیان اینکه فرد متقاضی پس از انجام فرایند اشتغال، از دوره های آموزش های فنی و حرفه ای بهره مند می شوند، ادامه داد: نظارت های فنی، تخصصی و پشتیبانی، فروش و بازار یابی در خصوص طرح های کمیته امداد توسط ناظران انجام می شود.
    وی بیان کرد: اکنون ۲ هزار و ۸۶ طرح اشتغال در برنامه نظارت کمیته امداد شهرستان قرار دارند و ۱۷۱ خانوار از چرخه حمایتی این نهاد خارج شدند.
    آرامیان با اعلام اینکه، کمیته امداد کاشمر در اجرای طرح های قالی بافی رتبه اول استانی و براساس متراژ بافت رتبه سوم استان را به خود اختصاص داده است، افزود: شهرستان کاشمر با اجرای ۲۷ طرح صنایع دستی در استان رتبه دوم را به خود اختصاص داده است.
    شایسته ذکر است: در این مراسم، ۲۶ نفر از روسا و مسئولان بخش تسهیلات بانک ها و ۶ اداره مرتبط با حوزه اشتغال مورد تجلیلی قرار گرفتند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *