×
آخرین اخبار

نخستین دوره انیمیشن های آموزشی آتش نشانی با محوریت طنز و آموزش ایمنی به صورت هفتگی از سوی این سازمان منتشر می شود

  • کد نوشته: 140510
  • ۱۴۰۲-۰۴-۰۱
  • 156 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز، دکتر سعید صالح نیا سرپرست سازمان آتش نشانی تبریز با اشاره به اهمیت آرامش و امنیت زندگی شهروندان گفت؛ نخستین دوره انیمیشن های آموزشی ایمنی و آتش نشانی با مایه طنز به صورت هفتگی توسط این سازمان منتشر و میهمان خانه های شهروندان است. وی با اشاره به تاکید شهردار تبریز […]

    نخستین دوره انیمیشن های آموزشی آتش نشانی با محوریت طنز و آموزش ایمنی به صورت هفتگی از سوی این سازمان منتشر می شود

    به گزارش دیدگاه نیوز، دکتر سعید صالح نیا سرپرست سازمان آتش نشانی تبریز با اشاره به اهمیت آرامش و امنیت زندگی شهروندان گفت؛

    نخستین دوره انیمیشن های آموزشی ایمنی و آتش نشانی با مایه طنز به صورت هفتگی توسط این سازمان منتشر و میهمان خانه های شهروندان است.

    وی با اشاره به تاکید شهردار تبریز در راستای افزایش سطح آگاهی ایمنی و امنیت شهروندان گفت: این برنامه های آموزشی طنز گونه، هر هفته با یک موضوع جدید ،متنوع و مرتبط با فصل تهیه و منتشر می شود.

    دکتر سعید صالح نیا، آغاز انتشار این انیمیشن های طنز ایمنی را شروع فصل جدیدی از آموزش ایمن سازمان آتش نشانی برای شهروندان دانست و به نتایج مثبت و ثمربخش آن در آتیه ابراز امیدواری کرد.

    سرپرست سازمان آتش نشانی تبریز یاد آور شد؛ شهروندان محترم می توانند هر گونه پیشنهادات و نیازهای آموزشی خود را به اطلاع اداره روابط عمومی سازمان آتش نشانی برسانند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *