×
آخرین اخبار

میم در شیراز آغاز به کار کرد

  • کد نوشته: 146512
  • ۱۴۰۲-۰۵-۰۸
  • 279 بازدید
  • هفتم مرداد ماه هزار و چهارصد و دو در نشستی صمیمی با حضور جمعی از هنرمندان، عکاسان، سینماگران، گالری داران، فعالان عرصه ی فرهنگ، ادبیات، هنر و هنردوستان شیراز در محل موسسه ی فرهنگی و هنری میم، افتتاحیه ی این مؤسسه برگزار شد.

    میم در شیراز آغاز به کار کرد

    به گزارش خبرروز، هفتم مرداد ماه هزار و چهارصد و دو در نشستی صمیمی با حضور جمعی از هنرمندان، عکاسان، سینماگران، گالری داران، فعالان عرصه ی فرهنگ، ادبیات، هنر و هنردوستان شیراز در محل موسسه ی فرهنگی و هنری میم، افتتاحیه ی این مؤسسه برگزار شد.

    در این همنشینی که به میزبانی محمد فلاح نیا مدیر موسسه و زهرا دشت بشی سینما گر و عکاس مستند تشکیل شد، فلاح نیا ضمن برشمردن اهداف و امکانات موسسه خاطر نشان کرد که این مؤسسه با اهداف آموزشی و پژوهشی راه اندازی شده است و دست دوست داران هنر و فرهنگ را برای همکاری و همیاری به گرمی می فشارد.

    در این نشست عکس هایی که هنرجویان عکاسی شیراز از بازاریان شیراز و ساکنان بافت های تاریخی این شهر در طی مدت هفت سال گرفته اند به نمایش در آمد و خاطراتی را برای حضار زنده کرد.

    در ادامه در خلال پرسش و پاسخ با شرکت کنندگان، دوره های آتی موسسه در زمینه کلاس ها و کارگاه های عکاسی، اسطوره شناسی و ادبیات تشریح شد.

    محمد فلاح نیا مدرس عکاسی و عکاس برجسته ی مستند در پایان افزود: امید است که در پایتخت فرهنگی ایران روز به روز شاهد توسعه و گسترش زیرساخت های فرهنگی و هنری باشیم.

    عکس: علی بردبار

     

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *