×
آخرین اخبار

مهرمادری یک معلم در قلب های دانش آموزان

  • کد نوشته: 64721
  • ۱۴۰۰-۰۴-۰۵
  • 675 بازدید
  • خانم معلمی که با حضور و بیتوته یک ساله در روستای جنگلی ارسباران، مهر مادری را با عشق معلمی عجین کرد.
    مهرمادری یک معلم در قلب های دانش آموزان

    به گزارش دیدگاه نیوز ، وقتی در راه پرپیچ و خم و جنگلی روستا گام می‌نهی، قاصدک‌های نشسته بر بالِ نسیم روح‌نوازِ برخاسته از جنگل به پیشوازت می‌آیند و انگار خبر از لطافت اندیشه و عشق لایتناهیِ نهفته در ضمیر معلم پاکباز و عاشقی می‌دهند که قیدِ وجود از هیاهوی سرسام‌آور مدنیّت گسسته و دست از مسِ وجود شُسته و در سکوت دهکده به کیمیا‌گری در کارگاه عشق روی نهاده است.

    گویی در پی آن است که روح لطیف نیمکت‌نشینان کیمیاخانه‌ی عشق را در لطافت و پاکی جنگل گره بزند.این جا تپش چشمه‌سارها، لطافت شبدرهای وحشی و شمیم گل‌ها همه و همه در مقابل این کیمیاگر عاشق زانو نهاده‌اند و برای نواختن آهنگ عشق و ایثار با وی همنوا گشته‌اند.

    محبوبه هاشمی از نیروهای خرید خدمت آموزش و پرورش منطقه ورزقان می باشد که از ابتدای سالتحصیلی به صورت پیوسته در محل خدمت خویش مستقر بوده و تا اخرین روز اردیبهشت ماه به تدریس حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی مشغول بود.

    تلاش های بی وقفه این معلم فداکار موجبات حضور اولیا و دانش آموزانی که اهل این روستا بودند اما در فصل سرد روستای خود را به مقصد تبریز ترک کرده بودند و همچنین به جهت آموزش های غیرحضوری در تبریز به سوی خانه های خود بازگشته و فرزندان خود را راهی مدرسه کردند.

     

    آری این است مهر مادری یک معلم!

    لازم به ذکر است روستای خاکوانق جزو روستای محروم و جنگلی شهرستان ورزقان می باشد که ۶ نفر دانش آموز در این روستا در سالتحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ مشغول به تحصیل بودند. / انتهای پیام

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *