×
آخرین اخبار

مهدی زکی پور به عنوان مشاور خانه مطبوعات لرستان منصوب شد

  • کد نوشته: 59680
  • ۱۴۰۰-۰۲-۱۴
  • 1187 بازدید
  • در جلسه ای با حضور محمد ناصر بهاری، مهدی زکی پور به عنوان مشاور خانه مطبوعات لرستان منصوب شد.
    مهدی زکی پور به عنوان مشاور خانه مطبوعات لرستان منصوب شد

    به گزارش دیدگاه نیوز ، در جلسه ای که ظهر دوشنبه ۳۰ فروردین ماه در سالن اداره کل ارشاد برگزار شد، مدیرعامل خانه مطبوعات با تقدیر از زحمات یک ساله زکی پور در امر ایده و برگزاری نشست های خبری مجازی مدیران با رسانه ها گفت: در راستای ساختار تقویت ارکان خانه مطبوعات لرستان و با استناد به اساسنامه خانه ، امروز آقای مهدی زکی پور ازخبرنگاران و فعالان فضای مجازی به عنوان مشاور مدیر عامل معرفی و مشغول بکار گردید.

    محمدناصر بهاری افزود: بر اساس قوانین و رهنمود های شورای مرکزی خانه های مطبوعات کشور و با عنایت به لزوم رعایت قانون در امر برگزاری نشست های خبری در فضای مجازی و جلوگیری از بروز هرگونه شائبه ای این تصمیم اخذ شد.

    وی گفت: به تدریج حوزه مشاورین در خانه ارتقا و به زودی افراد دیگری برای تسهیل در امور و واسپاری بخشی از وظایف هیات مدیره خانه معرفی خواهند گردید.

    مهدی زکی پور، مشاور مدیر عامل خانه نیز در سخنانی با تشکر از مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره گفت: در طی سال گذشته نشست های خبری زیادی در فضای مجازی برگزار شد،اما اینک با توجه حضور آقای بهاری در مدیریت جدید در خانه و لزوم محور بودن خانه برای هر فعالیتی ، بنده چندی پیش طی بیانیه ای رسما اعلام کردم که ازین پس با توجه به جایگاه قانونی خانه مطبوعات،این نشست ها را با محوریت خانه برگزار خواهیم کرد.

    در این جلسه حسن ایزدی رییس هیات مدیره، صغری سپهوند خزانه دار خانه و پیام عالیخانی چگنی بازرس خانه مطبوعات حضور و نظرات خود را بیان داشت.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *