×
آخرین اخبار

مسدود شدن باند برگشت جاده رامهرمز – اهواز به دلیل رانش زمین

  • کد نوشته: 19520
  • ۱۳۹۸-۱۰-۲۳
  • 726 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز؛ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از انسداد باند برگشت محور رامهرمز – اهواز تا اطلاع ثانوی خبر داد. غلامعباس بهرامی‌نیا اظهار کرد: با توجه به شکاف و رانش زمین در باند برگشت محور رامهرمز – اهواز و لزوم تعمیرات فوری جاده، از ساعت ۱۳:۳۰ روز ۲۲ دی‌ماه حدفاصل […]

    مسدود شدن باند برگشت جاده رامهرمز – اهواز به دلیل رانش زمین

    به گزارش دیدگاه نیوز؛ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از انسداد باند برگشت محور رامهرمز – اهواز تا اطلاع ثانوی خبر داد.

    غلامعباس بهرامی‌نیا اظهار کرد: با توجه به شکاف و رانش زمین در باند برگشت محور رامهرمز – اهواز و لزوم تعمیرات فوری جاده، از ساعت ۱۳:۳۰ روز ۲۲ دی‌ماه حدفاصل دهستان مربچه تا کیلومتر ۲۷ این مسیر به صورت رفت و برگشت و دوطرفه است.

    وی افزود: یک شکاف به طول ۶۰۰ متر و به عرض جاده، ایجاد شده که احتمال رانش و بروز خطر برای مردم را دارد، به همین منظور کار پرکردن و مرمت بخشی از شکاف که رانش کرده در حال انجام است تا از رانش دیگر قسمت‌ها جلوگیری شود.

    بهرامی‌نیا تصریح کرد: جهت انجام تعمیرات لازم، باند برگشت جاده رامهرمز – اهواز تا اطلاع ثانوی مسدود است و در صورت بازگشایی مسیر، این موضوع متعاقبا اعلام خواهد شد.

    وی با بیان اینکه رانندگان به منظور جلوگیری از هرگونه حادثه، نکات ایمنی و ترافیکی را رعایت کنند، گفت: مسافران و رانندگان می‌توانند به صورت شبانه‌روزی جهت اطلاع از آخرین وضعیت راه‌های استان با شماره ۱۴۱ تماس بگیرند. 

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *