×
آخرین اخبار

معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در زادگاه نفت عنوان کرد :
مسجدسلیمان می تواند به قطب بزرگ گردشگری صنعتی در کشور مبدل شود

  • کد نوشته: 17462
  • ۱۳۹۸-۰۶-۱۰
  • 1286 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در امور تولید با سفر به زادگاه نفت و حضور در شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از نزدیک در جریان فعالیت های این شرکت قرار گرفت . مهندس فرخ علیخانی طی […]

    مسجدسلیمان می تواند به قطب بزرگ گردشگری صنعتی در کشور مبدل شود

    به گزارش دیدگاه نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در امور تولید با سفر به زادگاه نفت و حضور در شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از نزدیک در جریان فعالیت های این شرکت قرار گرفت .

    مهندس فرخ علیخانی طی دیدار با اعضای هیأت مدیره این شرکت در جریان فعالیت های تولید نفت و گاز – پروژه های اجرایی و همچنین اقدامات این شرکت در حوزه مسئولیت های اجتماعی قرار گرفت .

    وی با مطلوب توصیف نمودن فعالیت های شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان گفت : با توجه به قدمت تولید نفت از مخازن این شرکت ، خوشبختانه در زمینه تولید ، مطابق برنامه ابلاغی حرکت می کنید و عزمی راسخ برای چرخش چرخ اقتصاد کشور دارید .

    وی پس از آن طی بازدید از تأسیسات قدیمی صنعت نفت در این شهر اظهار داشت : مسجدسلیمان با بهره گیری از موهبت داشتن اماکن و تأسیسات نفتی با قدمت فراتر از یک قرن می تواند جاذبه و قطب گردشگری صنعتی کشور شود و برای این کار ضرورت دارد پروژه پارک موزه صنعت نفت هرچه سریع تر به سرانجام برسد .

    مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان نیز ضمن ارائه گزارشی از تولید نفت و گاز در این شرکت بر سختی و مشقات تولید ناشی از گستردگی حوزه ی جغرافیایی و پراکندگی و قدمت مخازن اشاره داشت و با اشاره به وضعیت ۲ پروژه حیاتی احداث تأسیسات تزریق گاز در میادین لب سفید و هفتکل و نقش آنها در افزایش ضریب بازیافت مخزن و ظرفیت تولید اظهار داشت : این دو پروژه که از پیشرفت فیزیکی بالای ۹۰ درصد برخوردار می باشند برای اتمام کار منتظر تأمین اعتبار باقیمانده هستند .

    مهندس قباد ناصری با تأکید برحفظ تولید ایمن و پایدار احداث خطوط لوله جایگزین را مصداق این امر عنوان کرد و گفت : خط لوله ۱۲ اینچ انتقال نفت واحد بهره برداری لب سفید که در ابتدا با حفظ فاصله و حریم ایمن احداث شد ولی به علت توسعه شهری و عدم رعایت حریم ، اکنون در محدوده ی مسکونی شهر قرار گرفته و ضمن ایجاد مانع در بررسی و پایش وضعیت خط لوله به علت ساخت و سازهای شهری ، ایمنی خط لوله و محدوده ی مسکونی حریم خط در طول مسیر را متأثر نموده که لازم است در جهت احداث خط لوله جایگزین خارج از محدوده ی شهری اقدام شود .

    مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در ادامه به نبود امکانات رفاهی مناسب در سطح شهر مسجدسلیمان اشاره کرد و گفت : نبود امکانات رفاهی – بهداشتی و درمانی – آموزشی موجب گردیده تا امکان جذب و نگهداشت نیروی انسانی به پایین سطح خود برسد .

    وی خاطرنشان کرد : هم اینک با انبوهی از درخواست پرسنل برای انتقال و جابه جایی از این شهر مواجه ایم که قطعاً در آینده ای نزدیک موجب برهم خوردن وضعیت تولید و ناپایداری آن خواهد شد از این رو ضرورت دارد با اختصاص بودجه های مناسب نسبت به اجرای پروژه های تعریف شده حوزه های مذکور اقدام تا چالش بی انگیزگی پرسنل و درخواست انتقال ها روند منطقی تری پیدا کند .

    .

    .

    ..

    .

    .

     

     

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *