×
آخرین اخبار

مزار شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس در کوهستان عون بن علی تبریز به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضاییه غبارروبی، عطر افشانی و گلباران شد.

  • کد نوشته: 65258
  • ۱۴۰۰-۰۴-۰۸
  • 351 بازدید
  • این مراسم معنوی روز سه شنبه با حضور جانشین مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان، رئیس و اعضا فعال جمعیت هلال احمر شهرستان تبریز در مزار شهدای گمنام کوهستان عون بن علی این شهرستان برگزار شد.
    مزار شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس در کوهستان عون بن علی تبریز به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضاییه غبارروبی، عطر افشانی و گلباران شد.

    به گزارش دیدگاه نیوز ، شرکت کنندگان در این مراسم باشکوه با غبارروبی و گلباران مزار شهدا، ضمن قرائت فاتحه و تجدید پیمان با آرمان های والای انقلاب، به مقام شامخ شهدای گلگون کفن این شهرستان ادای احترام کردند.

    رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تبریز در حاشیه این مراسم اظهار داشت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و امروز وظیفه ما عمل به وظایف خود در برقراری حق و عدالت و دفاع از آرمان‌های شهدا است.
    محمد یوسفی پورماجد، اقتدار، آرامش و آسایش امروز جامعه را نتیجه رشادت های شهیدان دانست و افزود: پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان یکی از دستاوردهای انقلاب و ایثارگری‌های شهدا وظیفه‌ای همگانی است که باید حفظ این ارزش‌ها به نسل‌های آینده منتقل شود.
    و در ادامه صمد شریفی مشاور و جانشین مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان با اشاره به شهید بهشتی که نخستین رئیس قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران در روز هفتم تیرماه سال ۱۳۶۰ به همراه ۷۲ نفر از اعضای حزب جمهوری اسلامی به دست منافقان کوردل به شهادت رسید از،مقام والای این شهدا تجلیل نمودند.
    شریفی در خاتمه ازحضور فعال و گسترده نیروهای هلال احمر در برنامه های هلال احمر تشکر نمود.

    روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان تبریز

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *