ساختار طراحی بدنه و رنگ خاص مرسدس بایونیک از یک ماهی با نام جعبه ماهی زرد الهام گرفته شد.
در ساختار مرسدس بایونیک از کاتالیزورهای فناورانه ای استفاده شد که میزان آلایندگی این خودرو را به میزان چشمگیری کاهش می داد مخصوصا آنکه بایونیک مجهز به پیشرانه دیزل ۱۳۸ اسب بخاری بود. متوسط مصرف مرسدس بایونیک ۴.۳ لیتر برای ۱۰۰ کیلومتر رانندگی محاسبه شد. شاخص گشتاور مجموعه نیز ۳۰۰ نیوتن متر را نشان می داد. در بخش جعبه دنده نیز از نمونه اتوترونیک سی وی تی استفاده شد.
شاخص صفر تا ۱۰۰ مرسدس بایونیک حدود ۸ ثانیه محاسبه شد و بیشینه سرعت نیز ۱۹۰ کیلومتر برساعت بود.
یکی دیگر از ویژگی های مهم طراحی بایونیک به شاخص ضریب درگ یا پسار آن مربوط می شد که عدد ۰.۱۹ را نشان می داد.
خودرو ظرفیت ۴ سرنشین را داشت.
بایونیک از منظر ابعاد برابر با ۴۲۴۲ میلیمتر در طول، ۱۸۱۶ میلیمتر در عرض، ۱۵۹۵ میلیمتر در ارتفاع و ۲۵۶۵ میلیمتر در فاصله بین محورها توسعه یافته بود. وزن خالص آن نیز ۱۱۰۰ کیلوگرم گزارش شد.
مرسدس بنز بایونیک
دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید | |||||||
اخباری که توسط خبر فوری منتشر میشوند به صورت اتوماتیک از منابع مختلف جمعآوری شده و در سایت دیدگاه نیوز انتشار مییابند. مسئولیت صحت یا عدم صحت این اخبار توسط دیدگاه نیوز تایید و یا تکذیب نمیشوند و این اخبار نیز دیدگاه هیئت تحریریه نمیباشند.
دیدگاهتان را بنویسید