×
آخرین اخبار

مردم به آگهی‌های باربری غیرواقعی سکوهای اینترنتی اعتماد نکنند

  • کد نوشته: 197496
  • ۱۴۰۳-۰۵-۲۲
  • 44 بازدید
  • به گفته دبیر اتحادیه صنف حمل و نقل کالای شهری تهرات متاسفانه برخی سکوهای اینترنتی هویت آگهی دهندگان باربری را از لحاظ داشتن شناسه و پروانه اتحادیه، احراز هویت نمی‌کنند همین باعث می‌شود که افراد غیر صلاحیت‌دار و کسانی که هیچ مجوزی از اتحادیه ندارند، در سکوهای اینترنتی آگهی ثبت کرده و از اعتماد مردم سو استفاده کنند.

    نصیر کرمی- دبیر اتحادیه صنف حمل و نقل کالای شهری تهران- در رابطه با آگهی‌های باربری غیرواقعی سکوهای اینترنی اظهار کرد؛ متاسفانه برخی سکوهای اینترنتی، هویت آگهی دهندگان باربری را از لحاظ داشتن شناسه و پروانه اتحادیه، احراز هویت نمی‌کنند.

    وی افزود: همین باعث می‌شود که افراد غیر صلاحیت‌دار و کسانی که هیچ مجوزی از اتحادیه ندارند، در سکوهای اینترنتی آگهی ثبت کرده و از اعتماد مردم سو استفاده کنند.

    کرمی گفت: در برخی موارد اتباع خارجی با خرید هویت اجاره‌ای اقدام به انتشار آگهی غیر واقعی کرده و با ورود به منازل مردم، مشکلاتی از قبیل زورگیری، اخاذی و دیگر مشکلات اخلاقی را ایجاد می‌کنند.

    بر اساس اعلام اتحادیه صنف حمل و نقل کالای شهری تهران وی بیان کرد: مردم می‌توانند شرکت‌های معتبر باربری که مورد تایید اتحادیه هستند را یا از طریق تماس با اتحادیه استعلام کرده و یا از ۱۱۸ دریافت کنند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *