×
آخرین اخبار

کار آفرین برتر خوزستان:
مراکز آموزش فنی و حرفه ای در ایجاد اشتغال نقشی مهم و اساسی دارند

  • کد نوشته: 67787
  • ۱۴۰۰-۰۵-۰۷
  • 689 بازدید
  • کار آفرین برتر خوزستان گفت: مراکز آموزش فنی و حرفه ای در کاهش بیکاری و ایجاد اشتغال نقشی مهم و اساسی دارند.
    مراکز آموزش فنی و حرفه ای در ایجاد اشتغال نقشی مهم و اساسی دارند

    وسام شلتوکی بمناسبت ۶ مردادماه روز کار آفرینی و آموزش فنی و حرفه ای در گفتگو با خبرنگار دیدگاه نیوز ، با اشاره به اینکه نگاه به آموزش های فنی و حرفه ای نگاه درستی است ، اظهار کرد: آموزش های فنی و حرفه ای به عنوان یکی از مهمترین زیر ساخت های توسعه اشتغال نقش مهمی در کاهش نرخ بیکاری دارد.

    وی با بیان اینکه توانمند سازی و مهارت آموزی به جوانان گام نخست برای ورود به بازار کار و رفع مشکل بیکاری و اشتغال است، بیان داشت: آموزش های فنی و حرفه ای می تواند به عنوان بازویی توانمند برای ایجاد اشتغال و رفع مشکل بیکاری مورد استفاده قرار گیرد.
    شلتوکی با تاکید بر لزوم بهره مندی زنان از دوره های آموزشی در مراکز فنی و حرفه ای و اجرای دوره های آموزشی مخصوص بانوان، تصریح کرد: امروز به دلیل مشکلات اقتصادی و نیاز خانواده ها به درآمد بیشتر دوره هایی برای بانوان در مراکز فنی و حرفه ای باید آموزش داده شود که خروجی آن در اشتغال قابل لمس باشد و به کاهش هزینه های معیشتی آنها و کمک به اقتصاد خانوار از طریق ایجاد اشتغال منجر شود.
    کار آفرین برتر خوزستان در پایان ، یکی از چالشهای اجتماعی و فرهنگی را نبود مهارت در بین جوانان دانست و گفت: با ترویج و گسترس مراکز آموزشی و توسعه مهارتهای مختلف می توان معضل بیکاری را به حداقل رساند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نویسنده: وسام شلتوکی

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *