×
آخرین اخبار

مدیر عامل شرکت مناطق نفت خیز جنوب در همایش یکصد و دهمین سالروز اکتشاف نفت در مسجدسلیمان: در زمانی آمار بیکاری و اعتیاد در مسجدسلیمان صفر بود/ مردم مسجدسلیمان حق زیادی بر گردن کشور بلکه دنیا دارد

  • کد نوشته: 11647
  • ۱۳۹۷-۰۳-۰۵
  • 1181 بازدید
  • بیژن عالیپور مدیر عامل شرکت مناطق نفت خیز جنوب در همایش یکصد و دهمین سال اکتشاف و فوران نفت در مسجدسلیمان همدلی و همراهی بین مسئولین شهرستان مسجدسلیمان اعم از نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی امام جمعه محترم و فرماندار در این دوره را در جهت پیگیری مشکلات شهرستان کم سابقه و قابل تقدیر دانست […]

    بیژن عالیپور مدیر عامل شرکت مناطق نفت خیز جنوب در همایش یکصد و دهمین سال اکتشاف و فوران نفت در مسجدسلیمان همدلی و همراهی بین مسئولین شهرستان مسجدسلیمان اعم از نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی امام جمعه محترم و فرماندار در این دوره را در جهت پیگیری مشکلات شهرستان کم سابقه و قابل تقدیر دانست .

    وی افزود: وزیر نفت  علاقه خاصی به مسجدسلیمان دارد و امیدواریم که ایشان بتواند سفری به مسجدسلیمان داشته باشد.

    مدیر عامل شرکت مناطق نفت خیز جنوب با اشاره به اینکه اقدامات بسیار مثبتی در وزارت نفت درحال پیگیری و انجام است افزود: برنامه ایی که در وزارت نفت در جهت افزایش تولید تصویب شد توسعه  ۲۹ مخزن  با اعتباری بالغ بر ۵/۲ میلیارد دلار است که ظرف حداکثر دو سال آینده اجرایی خواهند شد.

    وی همچنین از انعقاد تفاهمنامه همکاری بین شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب ایران و کنسرسیوم «پرگس» مستقر در انگلیس برای توسعه یک میدان نفتی در استان خوزستان در هفته گذشته خبر  داد و افزود: قطعا این تفاهم نامه ها دستاوردهای بسیار خوبی را به همراه دارند.

    عالیپور تصریح کرد: در راستای حمایت از تولید کنندگان خوزستانی خوشبختانه ۴۱ درصد کالاهای نفت، قابل تامین در داخل استان هستند.

    وی از اقدامات بسیار خوبی که در حوزه نفت و در راستای شعار سال ۹۷ ، استفاده از کالای ایرانی و افزایش تولید انجام گرفت طراحی و تولید نخستین پمپ‎ میله‎ای مکشی در کشور که به همت دانشگاه شهید چمران اهواز و کارفرمایی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب دانست و افزود ؛ این اقدام با اتکا به توان داخلی برای اولین بار صورت گرفته است و این کالا پیش از این از خارج وارد می شده است.

    مدیر عامل شرکت مناطق نفت خیز جنوب تاکید کرد: به طور قطع این اقدام شایسته باعث کارآفرینی و ایجاد اشتغال برای هموطنان و رونق اقتصاد کشور، نقش‌آفرین است.

    عالیپور همچنین تصریح کرد:خوشبختانه با وجود قدمت بالای تجهیزات و گسترده گی حوزه با تلاش شبانه روزی همکاران ما ضمن افزایش تولید شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در بین ۵ شرکت بهره بردار رتبه برتر HSE را کسب نماید و سال بدون حادثه ایی را سپری کنید و این اقدام همکاران ما قابل تقدیر است .

    عالیپور از راهیابی تیم نفت مسجدسلیمان به لیگ برتر را به مردم فهیم مسجدسلیمان و هواداران متعصب این تیم تبریک گفت و اظهار امیدواری کرد: که این تیم محبوب به حمایت مسئولین دلسوز شهرستان  خواسته های مردم و هوادران را تامین نماید.

    وی تاکید کرد:  مردم مسجدسلیمان حق بسیار بزرگی بر گردن نه تنها کشور بلکه دنیا دارد و  نفت وظیفه می داند که با ارائه خدمات و وظیفه اجتماعی رضایت مردم و شهروندان این شهر را جلب کند.

    وی در ادامه بهسازی ۲۷۰کیلومتر جاده روستایی و عملیاتی کردن جاده جریک به ایذه با اعتباری بالغ بر ۴۳ میلیارد تومان،جاده دوراهی لالی به بی بی بتولی با اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان و جاده فلکه نفت به سمت پل مال کریم با اعتبار به مبلغ ۲۰ میلیارد تومان را بخشی از اقدامات نفت در حوزه مسئولیت های اجتماعی برشمرد.

     عالیپور همچنین در خصوص احداث بیمارستان نفت تصریح کرد: با تلاش های بسیار خوب صورت گرفته توسط امام جمعه محترم و پیگیریهای مجددانه مهندس ظاهری نماینده مردم با وزارت نفت و کمسیون انرژی امیدواریم بتوانیم این بیمارستان که دارای امکانات تخصصی بسیار خوبی است و حق مردم مسجدسلیمان می باشد بتواند هر چه زودتر اجرایی شود 

    مدیر عامل شرکت مناطق نفت خیز جنوب در پایان با بیان اینکه شرایط امروز مسجدسلیمان با وجود آمار بالای بیکاری فقر و اعتیاد شایسته این مردم نیست افزود: در زمانی در منطقه مسجدسلیمان اعتیاد و بیکاری صفر بود اما  باعث تاسف است که در این شهر در اثر فقر و بیکاری شاهد خیلی از مسائل اجتماعی هستیم و ارزو می کنیم با تلاش مسئولین این شهرستان و همه ما به جایی برسیم که در این شهر اعتیاد و فقر و بیکاری رخت ببندد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *