×
آخرین اخبار

محکومیت اسنپ قطعی شد!

  • کد نوشته: 149483
  • ۱۴۰۲-۰۵-۲۵
  • 141 بازدید
  • اطلاعیه‌های امروز منتشر شده در سامانه کدال بیشتر حول صورت‌های مالی شرکت‌ها ، افزایش نرخ محصولات و شفاف‌سازی در خصوص شایعات منتشر شده موضوعیت داشت.

    محکومیت اسنپ قطعی شد!

    در اطلاعیه‌های امروز سامانه کدال تپسی اعلام کرده است که هیات تجدید نظر شورای رقابت در رای قطعی خود رویه ضد رقابتی اسنپ را تایید کرده است و محکومیت اسنپ قطعی شده است‌.

    موضوع به مدتی قبل بر می‌گردد که بنا بر اعلام تپسی، شرکت اسنپ با خرید سیمکارت و درخواست سفر از تپسی به شماره رانندگان این شرکت دست پیدا کرده است.

    اسنپ پس از دستیابی به شماره رانندگان تپسی با تماس به آن‌ها سعی در جذب آن‌ها در شرکت خود داشته است که شرکت تپسی با دریافت این موضوع اقدام به شکایت از اسنپ کرده است.

     

    کدال نگر بیست و چهارم مرداد

    خفنر

    بکوثر :

    موضوع قرارداد : فروش انواع دست فنرهای خودروهای سنگین

    طرف قرارداد : شرکت خودروساز

    مبلغ قرارداد : ۷,۲۵۸,۵۶۵ میلیون ریال

    وآیند

    برگزاری مزایده :

    موضوع مزایده : فروش املاک تملیکی و مازاد ملکی بانک آینده

    نیان

    شرکت در مناقصه :

    موضوع مناقصه : تحویل ۱۲۰۰ سیستم منبع تغذیه از انواع مختلف

    طرف برگزارکننده : شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل

    سمایه

    شفاف سازی در خصوص شایعه، خبر یا گزارش منتشر شده :

    پیرو اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر وصول مطالبات غیر جاری به استحضار می رساند در راستای پیگیری و وصول مطالبات غیر جاری مبلغ یک هزار میلیارد ریال از اصل تسهیلات پرداختی به گروه حسین هدایتی دولابی وصول و از سرفصل تسهیلات مشکوک الوصول نامبرده کسر گردید.

    تپسی

    شفاف سازی در خصوص شایعه، خبر یا گزارش منتشر شده :

    پیرو اخبار منتشر شده در پایگاه خبری به استحضار می‌رساند  در پی رای قطعی هیات تجدیدنظر شورای رقابت ،رویه ضد رقابتی اسنپ توسط این شورا تایید گردید .

    شسینا

    شروع مجدد فعالیت تعلیق شده قبلی :

    پیرو نامه به شماره ۲۶۱۴۱/م/۱۴۰۲ مورخ ۱۴۰۲/۰۵/۰۹ به استحضار می رساند واحدهای تولیدی شرکت صنایع شیمیایی سینا از تاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۲۵ بعد از تعویض تابلو پست برق کارخانه و تعمیرات اساسی مورد بهره برداری قرار می گیرد .

    حپارسا

    افزایش نرخ حمل محمولات ودسترسی به شبکه ریلی :

    با توجه به ابلاغ افزایش نرخ حمل محمولات و حق دسترسی شرکت ملی پخش و شرکت راه آهن ج.ا.ا به میزان ۳۰ درصد در سال جاری به استحضار میرساند با توجه به عدم تخصیص نرخ های تشویقی حمل از طرف شرکت ملی پخش که هرساله به شرکت ها تخصیص داده می شده است بر اساس محاسبات انجام شده پش بینی میگردد درآمد های عملیاتی شرکت تا پایان سال مالی منتهی به ۳۱/۰۶/۱۴۰۲ به مبلغ ۶.۹۰۰.۰۰۰ میلیون ریال برسد و همچنین بهای تمام شده ارائه خدمات به مبلغ ۴.۶۰۰.۰۰۰ میلیون ریال برسد.

    دشیمی

    افزایش نرخ فروش محصولات :

    پیرو ابلاغیه کمیسیون قانونی قیمت گذاری سازمان غذا و دارو مورخ ۲۳/۰۵/۱۴۰۲ بنا به درخواست این شرکت جهت پوشش هزینه های ناشی از افزایش قیمت مواد اولیه ، دستمزد و سربار ، تعداد ۴ قلم از محصولات این شرکت مشمول افزایش قیمت بطور میانگین ۱۰% شده است . لازم به ذکر است فروش محصولات فوق نسبت به کل دارایی های سال مالی قبل معادل ۳۹% و نسبت به کل درآمد فروش سال مالی قبل معادل ۴۲% می باشد .

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *