×
آخرین اخبار

محمود طاهری نیا سکان شهرداری هندیجان را بدست گرفت

  • کد نوشته: 18140
  • ۱۳۹۸-۰۷-۰۸
  • 2031 بازدید
  • فرماندار هندیجان در پایان از مدیران و دستگاهای اجرائی شهرستان خواست که در کنار شهردار جدید بتوان با تعامل گسترده برای شهر جامعه عمل بپوشانند. همچنین از تلاش روح الله درخشان سرپرست شهرداری تقدیر بعمل آمد و محمود طاهری نیا را به سمت شهردار جدید معرفی گردید.
    محمود طاهری نیا سکان شهرداری هندیجان را بدست گرفت

    به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز از هندیجان درمراسم تکریم و معارفه شهردار هندیجان که با حضور حجت السلام حسینی امام جمعه علی بویری فرماندار، بهنام خضعلی معاون فرماندار قاسمی خشاب فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران و جانشین فرمانده انتظامی – بخشدار مرکزی محمود عسکری رئیس دفتر دکتر گلمرادی نماینده مردم هندیجان اعضای شورای اسلامی شهر هندیجان و مدیران دستگاه های اجرائی شهرستان در سالن اجتماعی فرمانداری هندیجان برگزار شد.

     

    علی بویری فرماندار هندیجان در این مراسم اظهار کرد. با توجه به چند ماهی است که شهرداری هندیجان با سرپرستی درخشان اداره می شد ایشان با سختکوشی و تلاش انصافا شهرداری هندیجان را مدیریت کردند و مدیریت شهری ستون شهرستان به نحو مطلوب در شبانه روز چه در وقت تعطیلات وقت شخصی خود و خانواده اش را در حوزه شهر و شهرداری قرار می داد. نماینده عالی دولت در هندیجان افزود: درخشان در همه اوضاع مثل یک شهردار اقدام می کرده و در جلسات و مصاحبه ها و گلایه های که بنده در خصوص شهرداری داشته بودم ربطی به آقای درخشان نبوده است.

     

    فرماندار هندیجان ادامه داذ: مراتب سپاس و قدردانی را به ایشان تقدیم می کنم. وی در خصوص طاهری نیا شهردار هندیجان گفت: با توجه به شناخت که از ایشان دارم فردی با تجربه که در جاهای مختلف کار کردند وی شهردار بندر دیلم بودند و با توجه به رضایتمندی مردم و سابقه که ایشان داشته فردی موفق بوده از تجربه که وی دارند بتوان در حوزه عمران زیباسازی شهر و توسعه و فضاسازی وزیر ساخت شهر هندیجان از تجربیات ایشان استفاده شود.

     

    فرماندار هندیجان در پایان از مدیران و دستگاهای اجرائی شهرستان خواست که در کنار شهردار جدید بتوان با تعامل گسترده برای شهر جامعه عمل بپوشانند. همچنین از تلاش روح الله درخشان سرپرست شهرداری تقدیر بعمل آمد و محمود طاهری نیا را به سمت شهردار جدید معرفی گردید.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *