×
آخرین اخبار

خطیب جمعه کامفیروز:
محرومان و کوخ‌نشینان حافظان اصلی انقلاب هستند

  • کد نوشته: 64645
  • ۱۴۰۰-۰۴-۰۴
  • 597 بازدید
  • امام جمعه کامفیروز گفت: دولت انقلابی و مردمی منتخب، باید توجه کند که حامیان این انقلاب محرومان و پابرهنگان هستند.
    محرومان و کوخ‌نشینان حافظان اصلی انقلاب هستند

    به گزارش دیدگاه نیوز، حجهالاسلام محمد تقی‌زاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کامفیرور ضمن معنادار خواندن انتخاب مردم از بین نامزدهای ریاست جمهوری گفت: همه‌ مولفه‌های شوم، اعم از وضعیت اقتصادی نامطلوب، تحریم انتخابات، تبلیغات رسانه‌های دشمن، خرابکاری‌های نفوذی‌های داخلی، هرج و مرج در بازار کشور، کوچک شدن بیش از حد سفره مردم و بسیاری از مسائل دیگر دست در دست هم داده بود که این انتخابات به شکست برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همراه باشد اما مردم باصلابت ایران اسلامی بودند که بار دیگر با استقامتی مثال زدنی و شجاعتی درخور ستایش، ضمن حضوری پررنگ در انتخابات، شخصی را از بین نامزدهای محترم برگزیدند که ثابت کردند در بهمن ۵۷ قیامشان برای خدا و احیای دین بود نه مسائل اقتصادی، هر چند که مسئولین نباید غافل از معیشت مردم شوند.

    وی ادامه داد: دولت انقلابی و مردمی منتخب، باید آویزه گوش خویش داشته باشد که حامی این انقلاب محرومان، پابرهنگان و به قول امام خمینی کوخ نشین هستند.

    امام جمعه کامفیروز بیان کرد: دولت منتخب نیک بداند که اگر به سیره برخی از مسئولین در دولت‌های سابق در هواداری از ثروتمندان و اغنیاء جامعه اقتدا کرد، به فرجام آنها که چیزی جز خسران و افتادن از چشم مردم نبود دچار خواهد شد، اما اگر به دنبال سعادت دنیا و آخرت، دعای خیر مردم و آبادانی کشور است، باید محرومان و مشکلات آنها را سرلوحه کار خویش قرار داده و لحظه‌ای از رسیدگی به آنها غافل نشود چرا که ۴۳ سال است این محرومان و کوخ نشینان پای آرمان‌های انقلاب ایستاده و از آن حفاظت کرده‌اند.

    حجت‌الاسلام تقی زاده با توجه به هفته قوه قضاییه، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و یاران همراهش و تقدیر از قضات خدوم سراسر کشور، راجع به قوه قضاییه تراز انقلاب بیان داشت: حکومتی که بر تارک آن نام علی (علیه السلام) می‌درخشد و خود را علوی می‌داند، در وهله اول باید به عدالت آن امام همام اقتدا کرده و در برپایی قسط و عدل در سراسر جامعه و بدون لحاظ فقر و غنای افراد و نفوذ و قدرتشان، به احقاق حقوق آنها پرداخته و حق مظلومین را از ظالمین بستاند.

    وی خاطرنشان کرد: این مهم صرفاً توسط قوه قضاییه‌ عدالت محور محقق خواهد شد که در کشور عزیزمان با هدایت‌های رهبر فرزانه انقلاب روز به روز مسیر رشد و بالندگی را با قدرت طی می‌کند.

    امام جمعه کامفیروز تاکید کرد: دستگاه عدلیه‌ای در شأن انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران است که بدون اعمال هرگونه هوا و هوس، عدالت محور و حق پیشه باشد.

    وی گفت: تقاضای ما از از رئیس جدید این قوه، که در آینده نزدیک به این سمت منصوب خواهد شد چیزی جز بسط عدل و قاطعیت در برخورد با مجرمین و مفسدین نیست، که در دو سال اخیر قوه قضاییه در این زمینه گام‌های قابل تقدیری را برداشته‌ است.

    انتهای پیام/س

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *