×
آخرین اخبار

محدودیت های یک ماهه در شهرهای اهواز و مسجدسلیمان

  • کد نوشته: 43448
  • ۱۳۹۹-۰۸-۱۸
  • 301 بازدید
  • استاندار خوزستان گفت: محدودیت‌های کرونایی از ۲۰ آبان تا ۲۰ آذر امسال در اهواز و مسجد سلیمان برای گروه‌های شغلی دو ، سه و چهار اعمال می‌شود.
    محدودیت های یک ماهه در شهرهای اهواز و مسجدسلیمان

    استاندار خوزستان گفت: محدودیت‌های کرونایی از ۲۰ آبان تا ۲۰ آذر امسال در اهواز و مسجدسلیمان برای گروه‌های شغلی دو ، سه و چهار اعمال می‌شود.

    به گزارش دیدگاه نیوز، غلامرضا شریعتی روز شنبه در سی‌وهشتمین نشست مقابله با ویروس کرونا در خوزستان بیان کرد: اعمال محدودیت از ۲۰ آبان در شهرهای اهواز، مسجدسلیمان اعمال می‌شود.

    وی افزود: بر این اساس گروه‌های شغلی مذکور تا ساعت ۱۸ اجازه فعالیت دارند.

    وی ادامه داد: برای بقیه شهرهای خوزستان نیز نشستی با حضور رییس دانشگاه‌های علوم پزشکی و معاونت امنیتی استانداری خوزستان برگزار، و اسامی آن شهرها ابلاغ خواهد شد.

    وی افزود: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برخی اماکن خوزستان هنوز مطلوب ما نیست که ضرورت دارد دستگاه‌های نظارتی ورود کرده و با آن برخورد کنند.

    استاندار خوزستان بیان کرد: با وجود اینکه شرایط خوزستان نسبت به دیگر نقاط کشور از لحاظ شیوع ویروس کرونا مطلوب‌تر است اما انتظار ما بیشتر از این است و باید آمار بستری‌ها کاهش پیدا کند.

    شریعتی گفت: با توجه به پیشنهاد برخی فرمانداران مقرر شد که با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نسبت به ساعت محدودیت مذاکره شود تا این ساعت در صورت امکان به ۱۹ یا ۲۰ افزایش یابد.

    وی ادامه داد: فرمانداران موظف به مداخله و نظارت بیشتر برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند؛ فرمانداران کارون، باوی و حمیدیه زیر نظر فرمانداری اهواز عمل کنند.

    وی گفت: اگر پروتکل‌های بهداشتی رعایت نشود امکان دارد شرایط سخت‌تر شود از این رو باید کاری کنیم که نمودار کرونا در خوزستان کاهشی شود.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *