×
آخرین اخبار

مادر طلبه و پاسدار شهید حسین صادقی به فرزند شهیدش پیوست

  • کد نوشته: 20058
  • ۱۳۹۸-۱۱-۱۳
  • 1216 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز از مسجدسلیمان؛ خانم ملکی هلیلی مادر طلبه و پاسدار شهید حسین صادقی (ام الزوجه حجت الاسلام والمسلمین میراحمدرضا حاجتی ) از شهدای گرانقدر دوران دفاع مقدس مسجدسلیمان دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست. آئین تشییع پیکر پاک مادر شهید حسین صادقی با حضور اقشار مختلف مردم و […]

    مادر طلبه و پاسدار شهید حسین صادقی به فرزند شهیدش پیوست

    به گزارش دیدگاه نیوز از مسجدسلیمان؛ خانم ملکی هلیلی مادر طلبه و پاسدار شهید حسین صادقی (ام الزوجه حجت الاسلام والمسلمین میراحمدرضا حاجتی ) از شهدای گرانقدر دوران دفاع مقدس مسجدسلیمان دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

    آئین تشییع پیکر پاک مادر شهید حسین صادقی با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و بسیجیان و… روز دوشنبه ساعت ۹ صبح از مسجد جامع نمره یک شهرستان مسجد سلیمان تا قطعه والدین شهدا کلگه این شهرستان برگزار  می گردد همچنین مراسم ختم این مادر بزرگوار نیز همان روز ده و نیم تا دو بعد از ظهر در مسجد جامع نمره یک برگزار خواهد شد.

    علیرضا ویسی شیخ رباط رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران مسجدسلیمان در پیامی ارتحال زنده‌یاد خانم ملکی هلیلی  مادر گرانقدر شهید حسین صادقی از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس شهرستان مسجدسلیمان را به خانواده این شهید و بازماندگان تسلیت گفت و از درگاه الهی برای روح آن سفر کرده رحمت، مغفرت و علوّ درجات را مسئلت کرد.

    طلبه شهید حسین صادقی در سال ۱۳۴۸ در محله کلگه مسجدسلیمان دریک خانواده مذهبی بدنیا آمد و در سال ۱۳۶۴ وارد حوزه علمیه مسجدسلیمان شد .وی باشروع جنگ تحمیلی عراق علیه ایران از طریق سپاه پاسداران شهرستان مسجدسلیمان عازم جبهه شد. سرانجام در تاریخ ۶۷/۱/۳در عملیات والفجر به فیض رفیع شهادت نائل شد و نام خود را در زمره ۲۳ هزار شهید استان خوزستان ثبت کرد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *