×
آخرین اخبار

ماجرای انفجار نارنجک صوتی در اهواز چه بود؟

  • کد نوشته: 17623
  • ۱۳۹۸-۰۶-۱۶
  • 711 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز؛۲ نارنجک صوتی بامداد روز شنبه در مقابل یک منزل مسکونی در اهواز و با انگیزه اختلافات خانوادگی جاگذاری شده بود که یکی از آنها منفجر شد. ساعت یک و ۳۰ دقیقه بامداد امروز در پی دریافت خبری از مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر انفجار یک شی در مقابل یک […]

    ماجرای انفجار نارنجک صوتی در اهواز چه بود؟

    به گزارش دیدگاه نیوز؛۲ نارنجک صوتی بامداد روز شنبه در مقابل یک منزل مسکونی در اهواز و با انگیزه اختلافات خانوادگی جاگذاری شده بود که یکی از آنها منفجر شد.

    ساعت یک و ۳۰ دقیقه بامداد امروز در پی دریافت خبری از مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر انفجار یک شی در مقابل یک منزل مسکونی در کوی صادقیه اهواز، ماموران کلانتری ۲۴ و تیم چک و خنثی سازی به محل اعزام شدند.

    این گزارش حاکیست: بررسی صورت گرفته توسط ماموران حاکی از انفجار نارنجک صوتی کوچکی در مقابل یک منزل مسکونی بود که در ادامه بازرسی، یک نارنجک عمل نکرده  دیگر کشف و توسط تیم چک و خنثی سازی، خنثی شد.

    این انفجار هیچگونه مصدوم یا خسارتی در بر نداشته و فقط تولید صدا داشته است. هویت عامل این انفجار شناسایی و دستگیری آن به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد.

    برابر تحقیقات پلیس انگیزه عامل انفجار اختلافات خانوادگی بوده و پیش از این نیز تهدیداتی را با مالک منزل مسکونی اعلام و درگیری خانوادگی داشته است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *