×
آخرین اخبار

کلاهبرداری با وعده برنده شدن در مسابقات صدا و سیما/ اعتراف به ۲۲ فقره کلاهبرداری

  • کد نوشته: 16137
  • ۱۳۹۸-۰۳-۲۱
  • 572 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز؛ فردی که در تماس تلفنی با ۲۲ شهروند از آنان با وعده برنده شدن در مسابقات صدا و سیما، کلاهبرداری کرده بود،‌ توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان شناسایی و دستگیر شد.   سرهنگ “سید نورالدین حسینی” رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در این باره گفت:‌ در پی ارجاع شکایت […]

    کلاهبرداری با وعده برنده شدن در مسابقات صدا و سیما/ اعتراف به ۲۲ فقره کلاهبرداری
    به گزارش دیدگاه نیوز؛ فردی که در تماس تلفنی با ۲۲ شهروند از آنان با وعده برنده شدن در مسابقات صدا و سیما، کلاهبرداری کرده بود،‌ توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان شناسایی و دستگیر شد.
     

    سرهنگ “سید نورالدین حسینی” رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در این باره گفت:‌ در پی ارجاع شکایت هایی به پلیس آگاهی استان مرکزی، درخصوص کلاهبرداری فردی تحت عنوان برنده شدن افراد در مسابقات صدا و سیما، بررسی موضوع به صورت تخصصی به تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی ارجاع شد.

    وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته از مال باختگان مشخص شد، متاسفانه آنها بدون توجه به توصیه های موکد پلیس، فریب یک فرد شیاد را خورده اند و پس از اطلاع از برنده شدن  خود در مسابقات تلویزیونی برای دریافت جایزه به دستگاه خودپرداز مراجعه کرده و با شگرد خاص فرد کلاهبردار از حساب بانکی آنان مبالغی برداشت شده است.

    این مقام انتظامی اضافه کرد: با آغاز تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس، سرانجام این فرد در یکی از استان های کشور شناسایی و در عملیات پلیس دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به پلیس آگاهی استان مرکزی منتقل شد.

    سرهنگ حسینی ادامه داد: فرد دستگیر شده با توجه به اسناد و مدارکی که در روند رسیدگی به شکایات مال باختگان به دست آمد، به ۲۲ فقره کلاهبرداری در استان های مرکزی، خوزستان و اردبیل به مبلغ ۲۳۱ میلیون و ۴۲۸ هزار ریال اعتراف کرد.

    رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی  در خاتمه گفت:‌ همچنین از این فرد ۱۵کارت بانکی و ۱۰ سیم کارت متعلق به افراد دیگر که متهم این پرونده به طرق مختلف، آن را به دست آورده بود و برای انجام کلاهبرداری خود از آن استفاده می کرد، به دست آمد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *